Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Konferencja Performance Marketing Day 2013 – liczy się efekt

Jak wykorzystać potencjał drzemiący w reklamie efektywnościowej? Jak planować kampanie przynoszące największy ROI? Jak zwiększy się udział reklam wideo, mobile, social i local rozliczanych w modelach efektywnościowych? Odpowiedzi na te wszystkie pytania poznają uczestnicy konferencji Performance Marketing Day organizowanej przez NoNoobs.pl

Performance Marketing Day 2013

Konferencja odbędzie się 19 marca 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Poświęcona będzie ściśle tematyce reklamy rozliczanej w modelu efektywnościowym.

Program konferencji, której patronem merytorycznym jest iProspect Polska, obejmuje prelekcje ekspertów i liderów rynku performance z Polski i zagranicy, prezentacje case studies oraz sesję pytań i odpowiedzi. Wystąpią m.in. Serhad Bolukcu, Market Manager rynku CEE w Facebook, Nishma Robb, Chief Client Officer w iProspect oraz Mariusz Gąsiewski, odpowiedzialny za mobilne rozwiązania w Google Polska i CEE. W trakcie imprezy zostaną również zaprezentowane wyniki pierwszego badania nt. wykorzystania performance marketingu przez polskie firmy, które zostało przeprowadzone przez Harvard Business Review Polska/ICAN Institute na zlecenie iProspect. Aby wziąć udział w konferencji należy zarejestrować się na stronie performancemarketingday.pl.

– Organizujemy pierwszą w Polsce konferencję poświęconą marketingowi efektywnościowemu, bo wiemy, że w dobie kryzysu jest to najbardziej pożądana przez reklamodawców forma rozliczania działań marketingowych. Zaprosiliśmy wyjątkowych ekspertów, którzy zaprezentują case study najciekawszych kampanii oraz wskażą najlepsze narzędzia poprawiające efektywność działań marketingowych – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl, organizatorka konferencji.

– Branża marketingowa dąży nieustannie do zwiększania efektywności prowadzonych działań. Ułatwia to rozwój systemów emisji reklam, które są obecnie w stanie przetwarzać ogromne ilości danych. Nie dziwi więc, że model rozliczania za efekty wkracza z sukcesami do kolejnych dziedzin reklamy, m.in. display, wideo i social – mówi Michał Kreczmar, dyrektor zarządzający iProspect Polska – Celem konferencji jest przybliżenie możliwości, jakie obecnie daje performance marketing i wskazanie zastosowań, które pomogą polskim marketerom w osiąganiu pożądanych efektów – dodaje.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się również m.in. jakie cele może realizować performance marketing, jak optymalizować koszty działań marketingowych oraz jak w zautomatyzowany sposób efektywnie kupować powierzchnie reklamowe. Poznają także trendy w reklamie efektywnościowej, nowe formaty (wideo, mobile, rich media, social media) oraz case study najciekawszych kampanii reklamowych realizowanych w modelach efektywnościowych.

Według IAB marketing efektywnościowy stanowi aż 67% wydatków na reklamę interaktywną w USA. W Polsce marketing w wyszukiwarkach wyprzedził reklamę display’ową dopiero w 2012 roku (38% SEM, 37% display wg. IAB AdEx Q3 2012).