Na rozwój i obraz miasta wpływa wiele czynników. Organizatorzy konferencji Social Media Day Poland chcą skupić się na kilku z nich i już po raz 14. zabiorą nas w podróż po świecie social media. Tym razem porozmawiamy o mieście i jego D.N.A.
15 listopada we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty odbędzie się kolejna edycja Social Media Day Poland. Tematem przewodnim wydarzenia będzie miasto, a dokładniej jego D.N.A., czyli:
D – design
N – NGO – inicjatywy społeczne i oddolne
A – aplikacje, IT
Tym razem organizatorzy zmienili nieco konwencję eventu – oprócz samej konferencji, zaplanowane są także warsztaty z trzech bloków tematycznych D. N. A. oraz część odczuwania miasta. Bo jak tu rozmawiać o mieście tylko w sali konferencyjnej?
– Zależy nam, aby każdy z uczestników wszedł w strukturę, charakter i emocje miasta, dlatego podzieliliśmy wydarzenie na trzy części. Pierwsza z nich to warsztaty tematyczne, organizowane m.in przez pracownię PANATO, czy Creativro. Druga część, stanowiąca zarazem główne wydarzenie imprezy, to konferencja, która odbędzie się w jednej z sal wrocławskiego Kina Nowe Horyzonty. Według nas, jest to najlepsze miejsce do rozmawiania o D.N.A. Miasta – kino pełni funkcję nie tylko rozrywkową, ale jest także znane z organizowania wydarzeń kulturalno-społecznych i edukacyjnych. Trzecią częścią wydarzenia będzie TweetUp organizowany w ramach naszego after party – mówi Sylwia Wojtkowska z agencji Publicon PR, będącej organizatorem konferencji Social Media Day Poland.
Zaproszeni prelegenci przedstawią swoje wizje miasta i ich odczucia wobec aglomeracji. Będą to m.in. ekspert w dziedzinie marketingu i brandingu, autor słynnej książki „Zakamarki marki” Paweł Tkaczyk, Andrzej Tucholski (jestkultura.pl) i Hubert Tworkowski z firmy Sotrender.
– Udało nam się zaprosić specjalistkę od komunikacji internetowej w Mons – Europejskiej Stolicy Kultury 2015, Pauline Coutant, która opowie o wyzwaniach komunikacyjnych stojących przed ESK. Mamy nadzieję, że uczestnicy konferencji poznają organizację ESK „od kuchni” – dodaje Tomek Myszko z biura ESK2016, będącego współorganizatorem wydarzenia.
Program konferencji:
16:50 – 17:10 Rejestracja uczestników
17:10 – 17:15 Rozpoczęcie konferencji, powitanie gości | Szymon Sikorski (PubliconPR)
17:15 – 17:40 LAB_Wrocław | Szymon Sikorski (PubliconPR)
17:40 – 18:05 Wyzwania komunikacyjne ESK – case study Mons 2015 i Lille 2004 | Pauline Coutant (Mons2015)
18:05 – 18:30 D.N.A. nowoczesnych rozwiązań społecznych z Portugalii | Andrzej Tucholski (jestkultura.pl)
18:30 – 18:55 Wizerunek miasta w social media | Hubert Tworkowski (SoTrender)
18:55 – 19:20 Odgórne zarządzanie nie działa. O budowaniu marki miasta | Paweł Tkaczyk (pl.paweltkaczyk.com)
19:20 – 19:45 Jaki jest Wrocław? Co o Wrocławiu mówią internety? | dr Maurycy Graszewicz (Morris Marlowe), Tomasz Kudła (Creativro/studiumprzypadku.com) oraz duch Michała Sadowskiego (Brand24)
19:45 – 20:00 #onedayinwro – jak było naprawdę? | Instagramers Wrocław
Odczuwanie miasta
Po konferencji organizatorzy zachęcają do wzięcia udziału w after party w pubie Marynka we Wrocławiu, które zostanie zorganizowane w ramach TweetUp’u – spotkania użytkowników Twittera z całej Polski, w tym z zacną reprezentacją Wrocławia. Podczas wydarzenia będzie możliwe wymienienie spostrzeżeń z prelegentami.
W ramach Social Media Day Poland wrocławskie restauracje przygotowały również specjalne zniżki dla uczestników wydarzenia. Szczegóły na stronie https://www.facebook.com/events/898966363460732/
Konferencja Social Media Day Poland: D.N.A. miasto/kultura została zorganizowana we współpracy z ESK2016. Aby wziąć udział w warsztatach, konieczna jest wcześniejsza rejestracja na www.socialmediaday.pl Szczegóły wydarzenia są dostępne na stronie konferencji oraz na Facebooku https://www.facebook.com/smdaypoland.
Źródło: mat.pras.