Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

Zespół Conversion współpracował z właścicielami serwisu Ceneo.pl w zakresie niedawno zakończonych testów nowego wyglądu serwisu. W ramach tej współpracy, konsultanci Conversion opracowali specyfikację niestandardowego testu A/B oraz pomogli właścicielom portalu Ceneo.pl go przygotować i uruchomić. Współpraca pomiędzy Conversion, a serwisem Ceneo.pl była kontynuowana także w trakcie trwania testu i obejmowała bieżące wsparcie w zakresie jego prowadzenia, a także analizy danych.

Wsparcie Conversion w zakresie przygotowania i uruchomienia testów nowego layoutu Ceneo było bardzo potrzebne – mówi Anna Jasińska z biura prasowego Ceneo.pl – W serwisie, który działa na taką skalę jak Ceneo, istnieje mnóstwo procesów, które trzeba obserwować i analizować na bieżąco. Dlatego też przeprowadzenie skutecznych testów A/B było niezbędne do uruchomienia Ceneo.pl w nowej szacie. Dzięki współpracy z firmą Conversion test został przeprowadzony prawidłowo, a jego wyniki pozwoliły ocenić faktyczną efektywność nowego szablonu. Na każdym z etapów testu otrzymaliśmy fachowe wsparcie, poznać przy okazji nowe narzędzie.

Test został przygotowany i uruchomiony przy pomocy aplikacji Google Analytics Content Experiments – powiedział Paweł Ogonowski, który kierował zespołem Conversion – Ze względu jednak na skalę działalności Ceneo.pl oraz na fakt, że jednocześnie przetestowana miała być całość serwisu, zakodowana na nowo w ramach subdomeny, koniczne było stworzenie niestandardowej specyfikacji testu A/B.
cript type=”text/javascript”>//

źródło: conversion.pl