w , ,

Kultowa reklama: Victoria and Albert Museum

Kampania, która ma już 29 lat i nadal wzbudza emocje. W dodatku pozytywne.

Nawet dzisiaj może dziwić to, że ówczesna dyrektor Muzeum Elisabeth Esteve-Coll zgodziła się na taki slogan reklamowy. Jeśli postawicie się w jej sytuacji zrozumiecie, że decyzja, która została podjęta budziła kontrowersje.

Muzeum ma przyciągać ludzi, a reklamy mają zwiększać liczbę odwiedzających. Zazwyczaj jednak dyrektorzy i kustosze skupiają  uwagę na przedstawieniu nowej wystawy czy konkretnych eksponatów.  Nie zwraca się większej uwagi na rozrywkę i najprostsze potrzeby ludzi.

Na to zwróciła uwagę Agencja Saatchi&Saatchi.

Ich slogan brzmiał: „Doskonała kawa i całkiem przyjemne muzeum”.

 

Saatchi_poster

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hopsoda - egzotyka chmiel spotyka

Hopsoda – Egzotyka chmiel spotyka

Landliebe

Prawdziwe historie smakują lepiej