Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kulturyzator Frugo, czyli huncwoty i decybele na Wykopie

Frugo razem z serwisem Wykop uruchomiło nową odsłonę kampanii „Owoc Kultury”. Po włączeniu Kulturyzatora wszystkie niecenzuralne słowa w komentarzach pod znaleziskami zostają zamienione na ich bardziej parlamentarne i znacznie zabawniejsze odpowiedniki.

kulturyzator frugo_wlaczony

Kulturyzator Frugo na Wykopie działa pod hasłem „O wykwintność języka na Wykopie dba Owoc Kultury” i można z niego korzystać od wczoraj, czyli 3 czerwca. Funkcja jest dostępna wyłącznie dla zalogowanych użytkowników i uaktywnia się po kliknięciu w kontrolkę znajdującą się w lewym dolnym rogu baneru. Po włączeniu Kulturyzatora strona zostaje odświeżona, a nieparlamentarne słownictwo zamienione na słowa widoczne na zielonym tle. Modyfikacja będzie widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników.  Poniżej kilka przykładów:

Przed aktywacją Kulturyzatora:

frugo kulturyzator_wpierdol

Po aktywacji:

frugo kulturyzator_w beret

Przed:

frugo kulturyzator_chuj

Po:

frugo kulturyzator_huncwot

I przykład nieco lżejszy:

frugo kulturyzator_debilPo przeróbce:

frugo kulturyzator_decybel

Akcja najwyraźniej dopiero nabiera tempa, ponieważ póki co nie wygląda na to, żeby użytkownicy Wykopu, chociażby dla zabawy, sprawdzali możliwości Kulturyzatora. Z naszych obserwacji wynika, że możliwość przeróbki słów nie dotyczy każdego wpisu, więc nawet kultura w wydaniu Frugo pozostaje przywilejem elitarnym. Za akcję “Kulturyzator Frugo” na Wykopie odpowiada agencja The Addictives, a za całą kampanię “Owoc Kultury” – agencja PZL.