Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Łódź Jungle Web 2013

Już 21 i 22 marca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się druga edycja ogólnopolskiej konferencji Łódź Jungle Web 2013. Podczas tegorocznego spotkania odbędzie się kilkanaście prelekcji, paneli dyskusyjnych oraz warsztatów tematycznych, w trakcie których uczestnicy zdobędą wiedzę oraz wyjątkowe umiejętności niezbędne do przetrwania w „internetowej dżungli”.

Łódź Jungle Web 2013

Łódź Jungle Web to branżowe wydarzenie obejmujące niecodzienne, pełne wyzwań spotkania młodych i ambitnych ludzi z przedstawicielami biznesu. Konferencja jest dedykowana pasjonatom internetu, marketingu i nowych technologii oraz wszystkim osobom zainteresowanym tematyką social mediów, blogów, reklamy w Internecie, a także programowaniem i projektowaniem. W wyjątkowej atmosferze uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę między innymi z zakresu skutecznych metod budowania pozytywnego wizerunku w sieci, bogactwa dostępnych narzędzi e-marketingu, metod monitorowania Internetu, prowadzenia badań i analiz social media oraz działalności największych internetowych firm w Polsce.

Do udziału w konferencji zaproszeni zostali przedstawicieli firm branży interaktywnej, którzy zechcą podzielić się swoimi doświadczeniami, wskażą możliwości wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego oraz zainicjują ciekawą dyskusję podczas zajęć. Wśród zaproszonych gości, którzy poprowadzą warsztaty tematyczne, prelekcje oraz panele dyskusyjne znajdą się między innymi przedstawiciele agencji public relations i interaktywnych, specjaliści ds. mediów społecznościowych i badań w Internecie, blogerzy oraz graficy i programiści. Swój udział w konferencji potwierdzili już: Ericpol, Brand24, Sotrender, A.T.O.M Media Interactive, Sarigato, studio graficzne Fajne Chłopaki oraz Żarówka PR i Marketing.

Udział w konferencji jest bezpłatny, a aktualności na temat wydarzenia można śledzić na oficjalnym fanpage’u facebook.com/LodzJungleWeb.