Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

LOTTO Partnerem Merytorycznym konkursu zbadaj.to

4 marca wystartowała IV edycja branżowego konkursu studenckiego zbadaj.to. Przedsięwzięcie jest inicjatywą Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Ma ono na celu promocję kariery w branży badawczej. W tegorocznej edycji Partnerem Merytorycznym konkursu jest LOTTO. O współpracy zadecydowały wspólne wartości marek zbadaj.to oraz LOTTO opierające się na ideach wspierania rozwoju młodych ludzi.

Zbadaj.to_plakat_admonkey

 

– Celem przyświecającym organizacji konkursu jest przyciągnięcie do zawodu badacza zdolnych studentów o uważnych, kreatywnych umysłach. Staramy się inspirować studentów, pokazując, na czym ten zawód polega, a także dając możliwość nawiązania kontaktów z praktykami branży i uczestnictwa w konferencjach oraz spotkaniach. Oferujemy także konkretne możliwości rozwoju poprzez zdobywanie wiedzy i umiejętności przydatnych w pracy badacza. Dzieje się to podczas finałowych warsztatów konkursowych, a także podczas Dni Badacza, czy warsztatów na targach pracy. Doświadczenia ubiegłych lat pokazują, że wysiłki te przynoszą obopólne zadowolenie – zarówno pracodawców, jak i uczestników kolejnych edycji konkursu – mówi Katarzyna Gawlik, Szef Komitetu Organizacyjnego konkursu zbadaj.to.

czytaj:   Okiem specjalistów, czyli jakie trendy będą obowiązywały w 2013 roku?

Tworzenie możliwości i warunków do rozwoju ścieżki zawodowej w branży badawczej, będące celem zbadaj.to, oraz wizja wspierania rozwoju realizowana na wielu polach przez LOTTO, to wartości łączące obie marki.

– LOTTO to marka z misją, zaangażowana społecznie. Wspierając różne inicjatywy – od tych o wielkiej skali po sprawy dotyczące lokalnych społeczności – pomagamy realizować marzenia i zachęcamy do coraz to nowych planów oraz marzeń, samorealizacji i rozwoju. Sądzimy, że konkurs zbadaj.to będzie dla młodych badaczy ciekawą przygodą, a zarazem pozwoli postawić pierwsze kroki w karierze, zatem z przyjemnością angażujemy się w ten projekt – mówi Aleksandra Piszczorowicz, zastępca Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO.

czytaj:   Patriotyzm, wiara, sukces, szczęście, przedsiębiorczość, rynek, styl życia - czym są dla Polaków? Rusza ogólnopolska debata RE-DEFINICJE zainicjowana przez ośrodek analityczny THINKTANK i magazyn MaleMEN

LOTTO jest aktywnym uczestnikiem branży badawczej o ogromnym doświadczeniu w zakresie badań rynku. Totalizator Sportowy od przeszło dekady współpracuje z czołowymi agencjami badawczymi, a także korzysta z doświadczeń badawczych zagranicznych loterii, szukając nowych sposobów poznania użytkowników swoich nietypowych produktów.

O organizatorach
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku, obecnie liczy około 300 członków. Wielkość i zakres działań Towarzystwa nadal pozostaje ewenementem na skalę Europy. PTBRiO jest głównym ośrodkiem wymiany profesjonalnej wiedzy na temat badań rynku i marketingu oraz aktywnym rzecznikiem zrozumienia roli badań w biznesie i instytucjach.

czytaj:   Polskie studentki w najlepszej dwójce Ericsson Application Awards

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest związkiem pracodawców zrzeszającym 21 podmiotów badawczych, generujących ponad 80% obrotów branży badawczej w Polsce. Zasadniczą rolą OFBOR jest wzmacnianie i propagowanie najwyższych standardów badań, a przez to dbałość o wizerunek całego sektora. Najważniejszym przedsięwzięciem organizacji jest Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA).