Szeregi Brainjuice Group zasilił Łukasz Pawłowski, który objął stanowisko Social Media Directora. Łukasz będzie kierował działem Future PR oraz będzie odpowiedzialny za budowanie strategii w mediach społecznościach dla klientów grupy.
Do zadań nowo zatrudnionej osoby należy także prowadzenie projektów New Business w zakresie nowych mediów oraz nadzór nad zespołem content managerów realizujących projekty m.in. dla Johnnie Walker, Telepizza, Ronson, Möllers, Visolvit.
Łukasz Pawłowski związany jest z branżą interaktywną od 5 lat, doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Thing Kong, w której odpowiadał za projekt „Czy IKEA jest OK?” nagrodzony w konkursie STEVIE AWARD w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused. Łukasz pod marką „Pawłowski Consulting” realizował projekty internetowe i social media m.in. dla Platformy Obywatelskiej, pracował także, jako PR manager dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej.
Jest to kolejne wzmocnienie działu Social Media w Brainjuice Group, kilka tygodni temu do zespołu dołączył Hirek Wrona, który jako Social Media Strategy Manager wspiera klientów grupy w zakresie realizowanych oraz planowanych działań w mediach społecznościowych.
źródło: mat. pras.