Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Maja Biniewicz dyrektorem strategii w K2 Media

Stanowisko dyrektora strategii K2 Media od lipca br. objęła Maja Biniewicz.

Biniewicz pokieruje działem strategii agencji mediowej K2 Media, wchodzącej w skład Grupy K2. Będzie odpowiadać za budowanie i wdrażanie strategii kluczowych klientów, optymalizację procesów biznesowych, a także wspomagać kompetencje RTB.

Maja Biniewicz od ośmiu lat związana jest z branżą interaktywną. Karierę rozpoczynała w dziele strategii Euro RSCG Marketing House (obecnie Havas Worldwide Warsaw). Przez ostatnie siedem lat związana była z Starcom MediaVest Group. Awansując w strukturach organizacji, odpowiadała za planowanie i zakup mediów dla kluczowych klientów (m.in. ITI, Kampania Piwowarska, Coca-Cola, Fiat, Eurobank, Allianz, Mitsubishi, BPH, Jaguar, Land Rover, Estee Lauder), tworzenie strategii interactive oraz przez ostatni rok, jako Head of Audience on Demand, za rozwój kompetencji RTB Starcom MediaVest Group.

czytaj:   Tomasz Wojciechowski dołącza do Havas Worldwide Warsaw

Biniewicz ukończyła nauki polityczne na Uniwersytecie Warszawskim.

źródło: mat. pras.