Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Marcin Ejsmont z Grey’a do Lemon Sky J. Walter Thompson

Szeregi Działu Strategii Lemon Sky J. Walter Thompson zasilił Marcin Ejsmont, który do tej pory pracował w takich agencjach jak Grey czy Brain.

Marcin Ejsmont dołączył do Działu Strategii Lemon Sky J. Walter Thompson w połowie listopada 2015 i objął stanowisko Senior Strategic Plannera. W trakcie ostatnich pięciu lat w agencji Grey pracował między innymi dla mBanku, Grupy Kapitałowej Cyfrowy Polsat (marki Cyfrowy Polsat i smartDOM), Ferrero, KGHM, LOTOS, Kompanii Piwowarskiej.

Ma na swoim koncie wiele nagród, m.in. sześć Effie (brąz – Play 2012 i mBank 2015, srebro – Play 2013, Aviva 2014, smartDOM 2015, złoto – Pharmaton Geriavit 2013), nominację Euro Effie (Corega 2014) i dwie Mixx Awards.

Wcześniej pracował w agencjach Brain, Testardo Red Cell / Testardo Gram i V&P.

[podobne_Lemon Sky]