Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Marka Lubiana wybrała Triple PR

W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Lubiana S.A. To największy w Polsce i jeden z największych w Europie producentów porcelany stołowej. Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR ma pod swoją PR-ową opieką całą Polską Grupę Porcelanową, w której skład wchodzą marki [block]0[/block], Lubiana, Chodzież i [block]1[/block].

Triple PR zajmie się kompleksowym poprowadzeniem media relations. Do zadań będzie też należało doradztwo wizerunkowe dla wszystkich czterech marek. Projekt ze strony Triple PR poprowadzą Magdalena Dymek oraz Paula Bielska.

Lubiana S.A. to największy w Polsce i jeden z największych w Europie producentów porcelany stołowej, oferujący zastawę na najwyższym, światowym poziomie. Specjalizuje się w produkcji porcelany o wysokich parametrach jakościowych i estetycznych. Dzięki swojej wytrzymałości i praktyczności doskonale sprawdza się zarówno w gastronomii i hotelach oraz w użytku domowym. W tym roku, marka, świętować będzie swoje 50-lecie istnienia na rynku.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Prowadzi działania zarówno z zakresu PR-u produktowego, jak i korporacyjnego. Działa dla firm z branży: marketingowej, nowoczesnych usług dla biznesu, FMCG i wnętrzarsko-budowlanej. Triple PR specjalizuje się w tworzeniu i realizacji długofalowych strategii public relations, działaniach z zakresu media relations oraz content marketingu.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz