Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Marketing Automation Day po raz pierwszy w Polsce

Już 27 marca 2013 roku w Gdańsku odbędą się pierwsze w Polsce warsztaty na temat praktycznego wykorzystania systemów marketing automation i e-mail marketing.

Marketing Automation Day admonkey

Wykorzystywanie technik automatyzacji działań marketingowych przekłada się zarówno na poziom sprzedaży, jak i na wzrost zainteresowania firmą, dlatego tym co wyróżnia Marketing Automation Day, to przede wszystkim ciekawa i aktualna tematyka oraz możliwość poznania praktycznych aspektów zdobytej na szkoleniu wiedzy. Należy także wspomnieć, że z systemu marketing automation, służącego do skutecznej realizacji programów marketingowych, korzysta coraz więcej firm na całym świecie.

czytaj:   „Spadajcie na drzewo” – spot społeczny agencji Diferente dla Stowarzyszenia Ptaki Polskie

Dlaczego warto?

Uczestnicy warsztatów poszerzą swoją wiedzę z zakresu:

  • sposobów tworzenia skutecznych e-maili,
  • sposobów automatyzacji procesu sprzedażowego,
  • metod automatyzacji działań marketingowych,
  • konwertowania odwiedzin na stronie w leady,
  • lead nurturingu i dojrzewania leadów,
  • metod łączenia pracy działu marketingu i sprzedaży.

Program warsztatów

9.30 – 10.30 S-marketing: search – social- send – SALE!!! – Jak wykorzystać pozycjonowanie, media społecznościowe i e-mail marketing do wzrostu i optymalizacji sprzedaży w firmie. Jak połączyć narzędzia marketingowe i sprzedażowe?
Jakub Dąbkowski CEO NetResearch

czytaj:   Jak przenieść marketing do internetu? 5. Kongres Online Marketing 2013 Lab

10.30 – 11.30 Praktyczne aspekty prowadzenia skutecznych działań marketingowych przez e-mail – jak budować bazy klientów, jak tworzyć skuteczne treści, prowadzić bezpieczne działania akwizycyjne i retencyjne, jak dbać o dostarczalność wiadomości.
Krzysztof Jarecki VP Business Development Expertsender

11.30– 13.00 Marketing Automation: Nowa szkoła marketingu, budowanie wartości przedsiębiorstwa w procesach marketingowych.
Grzegorz Błażewicz, CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation

13.00– 14.00 Przerwa na obiad

14.00 – 15.00 Praktyczne przykłady automatyzacji w firmach B2B, B2C i Commerce.
Grzegorz Błażewicz, CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation

czytaj:   Jak skutecznie zarządzać social media?

15.30 – 16.30 Aspekty prawne: Ochrona danych osobowych, prawo Cookies.
Aleksandra Wenskowska Radca Prawny, wspólnik Kancelaria Witucka, Jakubiak, Wenskowska

16.30-17.00 S-marketing – jak wykorzystać w marketingu i sprzedaży wiedzę o kliencie zdobytą z działań offline i online, by być o krok przed konkurencją?
Jakub Dąbkowski CEO NetResearch

Organizatorami Marketing Automation Day są NetResearch, Benhauer, Expertsender oraz SALESmanago Marketing Automation.

Opłata za uczestnictwo w Marketing Automation Day: 375 zł + VAT

Zapisy oraz więcej informacji o Warsztatach, znajdziecie na stronie: http://warsztaty.marketing-automation.pl/gdansk/ oraz na Facebooku: http://www.facebook.com/events/616348125048098/