w

MBridge – Marketing Experts wesprze magazyn „Pismo”

Pismomagazynopinii

W marcu 2021 roku agencja interaktywna MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z miesięcznikiem „Pismo. Magazyn opinii”. Specjaliści MBridge będą wspierać „Pismo” w działaniach SEO, kampanii w ramach Google Ad Grants oraz w analityce internetowej.

We współpracę z magazynem będą zaangażowani pracownicy trzech działów agencji. Specjaliści Performance Marketingu będą czuwać nad projektem Google Ad Grants i dbać o to, aby realizowane kampanie osiągały jak najlepsze wyniki. Działania te będzie stale wspierał dział Analityki, który najpierw wykona audyt oraz wdrożenie zaawansowanej analityki w ramach Google Analytics, a następnie bazując na uzyskanych informacjach, przejdzie do dalszych działań optymalizacyjnych. Zaangażowany w projekt zostanie również dział SEO. Skupi się on na aktywnym szukaniu obszarów do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Pod lupę zostanie wzięty przede wszystkim stan techniczny witryny, który ma niebagatelny wpływ na pozycje osiągane w wyszukiwarkach.

Podczas ponad trzech lat funkcjonowania zebraliśmy sporą rzeszę wiernych czytelników – zarówno wydania papierowego, jak i wersji online naszego magazynu. Chcemy jednak docierać do coraz większej grupy odbiorców zainteresowanych konkretnymi tematami, które często poruszamy na naszych łamach np. związanych z kryzysem klimatycznym, polityką międzynarodową, edukacją czy sprawami społecznymi. Zależy nam, by trafiać do szerszej grupy czytelników i słuchaczy i zgodnie z misją Fundacji Pismo uwrażliwiać ich na najważniejsze zjawiska i problemy współczesnego świata oraz inspirować do myślenia. Wierzymy, że lepsza obecność w wynikach wyszukiwania przyczyni się do realizacji tego celu – mówi Barbara Sowa, szefowa wydania cyfrowego i audio “Pisma”.

„Pismo. Magazyn opinii” to miesięcznik tworzony przez najwybitniejszych polskich reporterów, eseistów, prozaików, poetów, fotografów i ilustratorów. Od początku ukazuje się w trzech formatach: papierowym, cyfrowym oraz audio. Wydanie papierowe wyróżnia się elegancką szatą graficzną, brakiem krzykliwych tytułów oraz reklam, co skutecznie wyróżnia magazyn na tle innych tytułów. Jakość reprezentowaną przez „Pismo” potwierdzają nagrody i nominacje do prestiżowych nagród. Wydanie cyfrowe to subskrybowana edycja internetowa magazynu dostępna na komputerach, telefonach i czytnikach, która miesięcznie notuje średnio 35 tys. unikalnych użytkowników. „Pismo” od początku inwestuje w treści audio. Wydania audio, czyli możliwość odsłuchania wszystkich tekstów notuje ok 27 tys. odsłuchań miesięcznie. Jesienią 2019 roku premierę miał pierwszy polski reporterski serial podcastowy „Śledztwo Pisma”, a rok później drugi sezon – dotychczas odcinki dwóch sezonów zostały odsłuchane ponad milion razy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Swieta z jajem aldi janina daily sylwia majcher

Haart, Janina Daily oraz specjalistka zero waste Sylwia Majcher w wielkanocnej kampanii ALDI

Banksy empik

Banksy w Empiku