Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Meetnight

Meetnight to nocna konferencja IT połączona z giełdą pracy. Do tej pory odbyły się dwie edycje naszego wydarzenia, bardzo chętnie prześlemy ich szczegółowe podsuwania!

Co nas wyróżnia?

– przede wszystkim (stąd pochodzi nazwa!) popołudniowo-wieczorno-nocne godziny trwania, Meetnight zaczyna się o 16:00 i trwa… oficjalnie do 22:00, ale tak naprawdę dopiero wtedy zaczyna się afterparty!,

– kreatywna powierzchnia wystawowo-coworkingowa, w której zamiast klasycznych stoisk wystawcy i uczestnicy będą mogli skorzystać z puf, tablic
i flamastrów, gier planszowych, konsol wideo i wielu innych elementów integracyjnych,

– integracja z przestrzenią miejską – zależy nam, żeby Meetnight stał się częścią tkanki miejskiej, a nie był imprezą zamkniętą w zimnych, hotelowych wnętrzach. Wybieramy miejsca, które mają własny charakter i historię,

– łączenie pracy z rozrywką – nasza konferencja wypełniona jest dodatkowymi wydarzeniami, które uatrakcyjnią czas wystawcom oraz uczestnikom, począwszy od rozrzuconych tu i ówdzie gier planszowych i innych niespodzianek, przez wykłady, warsztaty i panele dyskusyjne , skończywszy na imprezie z DJ-em i wirtualnym turnieju piłki nożnej,

– nasza zewnętrzna komunikacja prowadzona jest po angielsku – wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom wielu firm i chcemy trafić także do uczestników, którzy nie mówią po polsku. Język warsztatów oraz wykładów zależy jednak wyłącznie od preferencji naszych partnerów,

– brak ulotek i garniturów – nie chcemy, żeby uczestnicy naszych targów opuszczali je ze stertą niepotrzebnych ulotek, wszystkich naszych partnerów zachęcamy do promocji bardziej oryginalnymi sposobami, stanowczo odradzamy też przedstawicielom firm zbyt formalny strój ;).

– zniesienie barier – pracodawcy nie są oddzieleni od uczestników metalowymi stelażami, ale integrują się we wspólnej przestrzeni. Wszystkich – partnerów, uczestników oraz patronów medialnych – zachęcamy do udziału w afterparty.

– otwartość na nowe pomysł i rozwiązania – Meetnight ma się zmieniać pod wpływem pomysłów wszystkich, którzy w nim uczestniczą!

Przestrzeń

Poznański Meetnight odbędzie się w Arkadii, zabytkowej przestrzeni położonej przy Placu Wolności (wejście – ulica Ratajczaka 44) w samym sercu miasta. Uczestnicy będą mogli korzystać z ponad 210 metrów kwadratowych powierzchni wystawowej, rozległego tarasu z widokiem na centrum miasta oraz sal konferencyjnych. Cały teren wyposażony będzie w bezpłatny dostęp do internetu.

Program

– wykłady i warsztaty partnerów wydarzenia,

– cztery półgodzinne sesje giełdy pracy,

– job dates, czyli eksperymentalna forma rekrutacji, którą po raz pierwszy wypróbujemy 15 października,

– cześć merytoryczna – np. spotkanie, panel dyskusyjny, hackathon,

– wirtualny turniej piłki nożnej dla uczestników oraz przedstawicieli partnerów,

– afterparty z DJ-em!

Uczestnicy

Rejestracja na Meetnight jest obowiązkowa. W każdej chwili możemy przedstawić aktualne informacje statystyczne na temat dotychczas zarejestrowanych uczestników. Zachęcamy także do śledzenia wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1555942671381188/.

Baza danych uczestników zawiera następujące informacje: imię i nazwisko, dane kontaktowe, poziom znajomości języków obcych, w przypadku studentów – uczelnia, kierunek oraz rok studiów, w przypadku pracujących – zawód (np. backend developer), poziom umiejętności oraz liczbę lat doświadczenia zawodowego

Oferta partnerska

Dla firmy, które chciałyby wziąć udział w wydarzeniu, przygotowaliśmy ofertę partnerską wraz z dwoma pakietami – merytorycznym oraz promocyjnym.
W przypadku zainteresowania – prosimy o kontakt, chętnie prześlemy szczegółowe informacje.

Zachęcamy do obejrzenia listy naszych aktualnych patronatów medialnych oraz społecznościowych, którą można znaleźć na naszej stronie internetowej.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,