Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Michał Wiśniewski pokieruje działem social media w Cheil Poland

Z początkiem września Michał Wiśniewski objął nowo utworzone stanowisko Head of
Social w Cheil Poland. Wiśniewski odpowiedzialny będzie za kierowanie działem social media oraz rozwój jego kompetencji.

Michał Wiśniewski z branżą reklamową związany jest od 2009 r. Współtworzył oraz prowadził kampanie m.in. dla Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Komisji Nadzoru Finansowego, Levi’s, Marks & Spencer, Mc Donald’s, AXN, Unipetrol, Aviva, Unilever, PKO BP czy P&G. Wcześniej w grupie ARBOinteractive odpowiadał za rozwój sprzedaży bezpośredniej w dziale Facebook NOW. Od 2011 r. pracował na stanowisku New Business Managera w Mint Media. Przed ostatnie dwa lata pełnił funkcję Head of Direct Sales w Socializer (po akwizycji spółki przed Dentsu Aegis Network w Isobar Poland).

czytaj:   Fun.fakt.pl – nowy serwis od Axel Springer Polska

Specjalista w dziedzinie social media. Autor wielu publikacji w prasie branżowej. Od 2010 r. trener i prelegent na konferencjach i zamkniętych szkoleniach z zakresu Social Media. Absolwent polityki społecznej oraz dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.