Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Między brandingiem a sprzedażą, czyli jak realizować skuteczne działania promocyjno- sprzedażowe?

Stworzenie skutecznej strategii działań promocyjnych w sieci jest dużym wyzwaniem, które wymaga doboru odpowiednich form, narzędzi i metod. Dokonanie właściwego wyboru uzależnione jest od dobrej znajomości rynku promocji online oraz umiejętności definiowania realnych celów.

Zapraszamy na szkolenie ,,Między brandingiem a sprzedażą, czyli jak realizować skuteczne działania promocyjno-sprzedażowe?”, podczas którego zaprezentujemy Państwu sprawdzone techniki projektowania skutecznych akcji promocyjnych w sieci.

Nasz Trener przedstawi sposoby realizacji, wdrażania i monitoringu prowadzonych kampanii oraz zaprezentuje metody praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców. Omówione zostaną również sposoby rozliczeń przy współpracy z partnerami online i techniki pomiaru efektywności. W trakcie wydarzenia będą mieli Państwo możliwość zapoznania się z szeregiem działań praktycznych oraz case’ów, które mają wpływ na realny wzrost skuteczności działań marketingowych w firmie.

Szkolenie odbędzie się w dniach 18-19 października 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza w Warszawie. Szczegóły
programu >>

Główne zagadnienia:

• Kampanie promocyjne w internecie – projektowanie i realizacja

• Formy, narzędzia oraz metody promocji w sieci oraz ich świadomy wybór

• Umiejętność obierania realnych celów i pomiaru skuteczności działań w zakresie komunikacji online

• Odpowiedni dobór środków i narzędzi online do celów sprzedażowych

• Metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności

Trener:

Artur Maciorowski – autor książki „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, ekspert w dziedzinie e-marketingu. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent specjalizujący się w e-marketingu oraz e-biznesie, redaktor prowadzący magazynu „Online Marketing Polska”.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,