Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mieszkańcy miasta bohaterami kampanii promocyjnej Bytomia

bytom

Mili, życzliwi i przyjaźni – tacy są mieszkańcy najmilszego miasta w Polsce, Bytomia. Polacy mogli przekonać się o tym dzięki kampanii promocyjnej miasta, realizowanej w lipcu br. na zlecenie Milki. Promocja o wartości pół miliona złotych to nagroda dla Bytomia za zwycięstwo w akcji „Milka. Moje miasto się przytula” i zdobycie tytułu najmilszego miasta w Polsce.

Bytom od 1 lipca br. oficjalnie nosi miano najmilszego miasta w Polsce. Niedługo po wielkim finale akcji ruszyła także dedykowana promocja miasta w mediach ogólnopolskich, która swoim zasięgiem objęła prasę, radio, telewizję oraz Internet, gwarantując miastu dotarcie do milionów Polaków. W ramach działań promocyjnych stworzone zostały materiały prasowe, reklamy na nośnikach zewnętrznych, portalach oraz 30-sekundowe spoty, radiowy i telewizyjny, reklamujące Bytom. Ich bohaterowie to mieszkańcy miasta, pokazani na tle tego, co warto zobaczyć w najmilszym miejscu w Polsce.

Spot i jego kopie na portalu YouTube obejrzało już ponad 230 tys. Internautów!

„W akcji „Milka. Moje miasto się przytula” wybieraliśmy najmilsze miasto w Polsce, czyli takie, w którym mieszkają mili, przyjaźni i życzliwi ludzie” – tłumaczy Beata Kucejko, Brand Manager marki Milka. – „To mieszkańcy są zwycięzcami naszej akcji, bez nich nie byłoby tylu emocji, które towarzyszyły nam w trakcie jej trwania od pierwszych dni głosowania aż po wielki finał. Dlatego w kampanii promocyjnej Bytomia skupiamy się właśnie na ludziach. Bytomianie zwyciężyli w rankingu, pokazali Polsce, że ich miasto jest tym najmilszym. Doskonale widać to we wszystkich materiałach promocyjnych na temat Bytomia”.

Akcja, realizowana w takich mediach jak: TVN, TVN Player i TVN Meteo, RMF FM, RMF Maxxx, Gazetę Wyborczą, Forbes, Vivę!, Party oraz Flesz, objęła też kampanię odsłonową na portalach www.gazeta.pl i www.onet.pl. Materiały pojawiły się również na stronie akcji www.fioletowastrona.pl, oficjalnym profilu Milki na Facebooku oraz YouTube. Na wjeździe i wyjeździe miasta stanęły bannery witające i żegnające przejeżdżających, informujące, że Bytom jest najmilszym miastem w Polsce.

Akcja „Milka. Moje miasto się przytula” wystartowała 22 kwietnia i zakończyła się wielkim finałem 30 czerwca br. Wzięło w niej udział blisko 800 spośród 908 miast w Polsce, a ich mieszkańcy oddali w sumie ponad 8 milionów wirtualnych głosów.

Akcja podzielona była na cztery fazy. W pierwszej spośród 908 polskich miast wybranych zostało trzech finalistów: Bytom, Ostrów Wielkopolski oraz Rawa Mazowiecka. W drugiej miasta-finaliści mogły zaprezentować się całej Polsce w emocjonujących prowokacjach oraz flashmobach. W fazie trzeciej głosowanie na trzy miasta-finalistów ruszyło od początku i trwało do 30 czerwca. W dniu finału, podczas którego ogłoszono wyniki i wybrano najmilsze w Polsce, w Rawie Mazowieckiej, Ostrowie Wielkopolskim i Bytomiu zorganizowano wielkie imprezy plenerowe z szeregiem atrakcji dla całych rodzin, a także koncertami gwiazd polskiej sceny muzycznej: Budki Suflera, zespołu Bajm i Maryli Rodowicz.

„Zaangażowanie Polaków w akcję przeszło nasze najśmielsze oczekiwania” – dodała Beata Kucejko – Bilans „Milka. Moje miasto się przytula” to tygodnie ogromnych emocji, setki pozytywnych gestów, tysiące zaangażowanych ludzi i ponad 8 milionów wysłanych wirtualnych przytuleń. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w akcję. Razem udało nam się poruszyć w Polakach te najbardziej pozytywne, często skrywane biegiem codzienności emocje, które powodują, że żyje się nam przyjemniej. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że jest to nasz wspólny sukces!”.

• Za pomysł, strategię i koordynację projektu „Milka. Moje miasto się przytula” odpowiadają Starcom oraz Mondelez Polska S.A.

• Kreacją i działaniami digitalowymi zajmował się NEXT

• Za działania PR odpowiedzialni byli Starcom, Alert Media Communications i Rc²-Raczkiewicz Chenczke Consultants

• Wszystkie eventy przygotowywała agencja Event Factory

• Planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom

źródło: mat. pras.