w

Tak miksuje FRUGO – kampania od H2O Creative

Kamil bednarek frugo

Wystartowała nowa, letnia kampania FRUGO z udziałem Kamila Bednarka pod hasłem „Tak miksuje FRUGO”. To kolejny etap strategii marki oraz zapowiadanego  z początkiem roku odświeżenia pozycjonowania, za które całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O Creative.

W ramach kompleksowej współpracy agencja przygotowała ideę kreatywną i komunikacyjną kampanii, koncepcję spotu telewizyjnego i radiówek, działania BTL i digital, w tym social media oraz aktywację konsumencką. Agencja odpowiada także za projekt dedykowanych etykiet.

Motywem przewodnim kampanii jest muzyka i siła jej oddziaływania na każdego. Do kolaboracji przy tym projekcie zaproszono Kamila Bednarka – jednego z najpopularniejszych polskich artystów młodego pokolenia. We współpracy z marką i specjalnie na potrzeby kampanii muzyk stworzył lifestylowy kawałek „Poczuj luz”. Cała kampania utrzymana jest w lekkim, wakacyjnym klimacie i wypełniona nieprzeciętnymi dźwiękami i równie zaskakującymi owocowymi smakami Frugo. Postać Kamila Bednarka przewija się we wszystkich elementach zaplanowanych działań – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i social mediową, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz samym opakowaniu napoju.

Skąd pomysł na powiązanie marki z muzyką?

– FRUGO to nieprzeciętne miksy owocowych smaków, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Tak samo jest z muzyką – nieprzypadkowa mieszanka dźwięków tworzy kompozycje, które trafiają do różnych odbiorców. Muzyka to także uniwersalny i pełen emocji język zrozumiały dla każdego, bez względu na pochodzenie, czy zainteresowania. A lato to najlepszy moment aby doświadczyć jej siły, ale także luzu, radości i móc spróbować czegoś nowego. Czyli dokładnie tego co może nam zaoferować marka FRUGO – tłumaczy strategię Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative.

Kampania to przemyślana strategia komunikacyjna, wsparta wykorzystaniem mixu wszystkich touchpointów, z którymi na co dzień ma styczność grupa docelowa marki. Stąd też wybór szerokiego wachlarza kanałów – od telewizji, poprzez radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore) i silny nacisk na środowisko digitalowe, a kończąc na dedykowanych kampanii opakowaniom.

Kampania rozpoczęła się z dniem 06.06.2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu
w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Ponadto agencja wystartowała z komunikacją w kanałach social media, w tym na oficjalnym profilu marki.

Całość zaplanowanych działań doskonale wpisuje się w szerokozasięgowe działania reaktywacji marki z zachowaniem jej unikatowego charakteru oraz DNA. Jednocześnie naturalnie wpisuje się w potrzeby naszych konsumentów, dostarczając im zarówno rozrywki, jak i wzmacniając z nimi więź poprzez atrakcyjny na każdym poziomie przekaz – podkreśla FoodCare, właściciel marki FRUGO.

Za całościową strategię i jej realizację w kanałach online i offline odpowiada H2O Creative.
Reżyser: Marcin Filipek
Kreacja: Dmytro Gurnicki; Bartosz Jaroszewski/Piotr Wronek (OS3),
Producent wykonawczy: Sławek Jurasz
Dom produkcyjny: Dobro
Postprodukcja: Televisor
Planowanie i zakup mediów – Zenith Optimedia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czy marketing transakcyjny wyprze dotychczasowe formy promocji?

Czy marketing transakcyjny wyprze dotychczasowe formy promocji?

Uber

Poniedziałkowy protest taksówkarzy przyniósł efekt odwrotny do zamierzonego. Uber zanotował wzrost liczby klientów