Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mobilna WP.PL w Twoim smartfonie

Ruszyła kampania reklamowa Wirtualnej Polski. Portal promuje serwisy i usługi mobilne, podkreślając, że dzięki nim „Ty i WP.PL [możecie być] od teraz nierozłączni”.

Wystartowała kampania reklamowa mobilnej WP.PL. Głównym celem akcji promocyjnej jest zbudowanie w świadomości użytkowników przekonania, że Wirtualna Polska, z jej serwisami i usługami, jest zawsze w zasięgu ręki i można z niej korzystać za pomocą smartfona w każdym miejscu i o każdej porze.

dlaprasy.wp.pl

Kampania – realizowana w trzech obszarach: offline, online i mobile – skierowana jest do młodych osób, w przedziale wiekowym 15-35 lat (core: 20-30 lat), głównie tych, które nie są zaawansowane technologicznie. Pokazuje mobilną WP.PL przez pryzmat jej najważniejszych m-produktów: Wiadomości, Sportu, Programu TV oraz Poczty. Stawia jednocześnie nacisk na nierozłączność (Ty i Wiadomości WP.PL [Sport, Program TV, Poczta] od teraz nierozłączni), pokazując, że – m.in. właśnie dzięki nowoczesnym telefonom – można mieć stały dostęp do serwisów i usług Wirtualnej Polski.

czytaj:   WP chce spełnić marzenie Powstańca Warszawskiego

Informujemy i edukujemy, przełamując w ten sposób przyzwyczajenia. Pokazujemy odbiorcom kampanii, że wszystkie informacje, których potrzebują, mogą być dostępne z poziomu smartfona – mówi Anna Pogorzelska, Zastępca Dyrektora Pionu ds. Marketingu. – Mówimy o naszych flagowych produktach – serwisach mobilnych i dedykowanych aplikacjach. Stawiamy przy tym, zresztą jak zawsze, na poczucie humoru grupy docelowej i niestandardowość kreacji – dodaje.

dlaprasy.wp.pl

Idea kreatywna
Mając mobilną WP.PL w swoim smartfonie, nie trzeba rozstawać się ze sztandarowymi serwisami Wirtualnej Polski: Wiadomościami, Sportem, Programem TV czy Pocztą. Dzięki temu, że WP.PL jest mobilna, „Ty i ona jesteście… nierozłączni”.

W kreacjach gramy skojarzeniami. Bohater kampanii, z którym od razu możemy się utożsamić, jest zawsze w centrum wydarzeń, zawsze „na scenie”, zawsze na bieżąco. Oczywiście wszystko to dzięki mobilnej WP.PL, jej aplikacjom i serwisom mobilnym – mówi Tomasz Bączek, Kierownik Działu Marketingu.

czytaj:   Social Media Day Poland po raz pierwszy w Łodzi

Landing page
Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa, dostępna – w wersji „tradycyjnej” i w wariancie mobilnym – pod adresem mobilna.wp.pl. Uzupełnia przekaz reklamowy, zachęcając użytkowników do poznania mobilnej oferty WP.PL. Jednocześnie przełamuje stereotypy dotyczące internetu w telefonie (poradniki: „Internet w telefonie nie jest drogi”, „Internet w telefonie działa szybko”) i edukuje („Jak korzystać z internetu w telefonie?”, „Jak zainstalować aplikacje mobilne?”, „Jak skonfigurować Pocztę WP.PL w telefonie?”).

Konkurs
Elementem wspierającym kampanię jest konkurs, realizowany, już od 19 września, online i mobilnie. Nawiązuje do idei kreatywnej kampanii (nierozłączność) i oparty jest na popularnych internetowych memach. Konkurs jest zintegrowany z Facebookiem. Wygrać w nim można smartfony Sony Xperia™ T, które miały światową premierę z początkiem września, na berlińskich targach IFA.

Kampania „Mobilna WP.PL w Twoim smartfonie” jest kolejną akcją reklamową realizowaną przez Wirtualną Polskę we współpracy z Agencją 303 (poprzednie to: „…a-dresik (mam, załóż) na WP” oraz „Ciekawsza strona informacji”).

czytaj:   Mobilne wideo WP.PL rośnie w siłę

Wykorzystane kanały komunikacji
radio: (m.in. Radio ZET, RMF FM, Roxy FM, Złote Przeboje, Radio Eska, Polskie Radio)
prasa: dzienniki, tygodniki, miesięczniki (m.in. Rzeczpospolita, Super Express, Wprost, Newsweek, Playboy, Cosmopolitan, Film, Zwierciadło, Auto Świat)
Internet: (m.in. Wirtualna Polska, wirtualnemedia.pl, idg.com.pl, ipla.tv)
TV/ kino: (m.in. Multikino, Cinema City, Viva, Fox Life, Comedy Central, National Geographic Channel, Kino Polska)
mobile: serwisy mobilne WP.PL
dodatkowo: etui na bilety PKP, plakaty w szkołach językowych British School

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii
Agencja 303

Zakup i planowanie mediów
Zespół ds. Planowania Mediów, Wirtualna Polska

 

Źródło: dlaprasy.wp.pl