Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

MOMU.gastrobar z Kostrzewa PR

Z początkiem sierpnia br. Kostrzewa PR nawiązała współpracę z MOMU.gastrobar. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie i realizację całościowej strategii komunikacji.

Za projekt odpowiedzialne są: Urszula Kostrzewa (strategia) oraz Hanna Białoń i Joanna Bieguńska (media relations i social media). Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

MOMU to gastrobar, którego założeniem jest przenikanie się kuchni, baru i muzyki. To również scena muzyki elektronicznej, na której realizowane są projekty z polskimi i zagranicznymi DJ-ami. Pomysłodawcą i założycielem MOMU.gastrobar jest Marcin Wachowicz, związany z branżą restauracyjną od 25 lat, do którego należą również znane warszawiakom AÏOLI i Banjaluka.

źródło: mat. pras.

czytaj:   Atmedia Interactive partnerem reklamowym nowopowstałego serwisu Bajkowa.tv