Głównymi zadaniami Moniki Niechajewicz będą rozwój kompetencji pracowników działu, dbanie o wysoką jakość realizowanych kampanii oraz ich spójność z celami strategicznymi Klientów.
Monika Niechajewicz ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w rozwijaniu komunikacji marketingowej. Przez ostatnie 7 lat pracowała w agencji TBWA dla takich Klientów jak Mars Polska (marki Twix, Dove, Pedigree, Chappi, Kitekat), Nissan, Nivea i SCA (TENA), gdzie współtworzyła strategie oraz była odpowiedzialna za realizację zintegrowanych kampanii lokalnych, koordynację w regionie CEE, a także rozwój komunikacji globalnej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach Fabryka Wyobraźni i PRIMUM PR.
Z fascynacją śledzi trendy konsumenckie i pogłębia wiedzę o pozycjonowaniu silnych marek.
Absolwentka italianistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów Marketingu i Strategii Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej.
Prywatnie interesuje się fotografią i designem, uwielbia podróże do Włoch i włoską kuchnię oraz filmy Davida Lyncha i Wonga Kar Waia.
Źródło: mat.pras.