Artykuły

Random entry RSS

  • Niemal 50% polskich subskrybentów nie monitoruje swoich wydatków

    Z nowej odsłony raportu „Subskrypcje PL” wynika, że niemal połowa polskich subskrybentów nie monitoruje swoich wydatków. Osoby unikające kupowania w modelu subskrypcyjnym i płacenia za takie zakupy w sposób automatyczny są natomiast pełne obaw dot. transparentności i bezpieczeństwa. Prezentujemy 9 praktycznych wskazówek, dzięki którym można w pełni cieszyć się wygodą, jaką dają subskrypcje, zachowując przy tym kontrolę nad swoim […]

    Czytaj więcej

  • Marketing kontra sprzedaż

    Marketing kontra sprzedaż – zmiana roli działów marketingu w erze transformacji cyfrowej 

    Nieustannie rozwijające się technologie oraz rosnące i zmieniające się preferencje konsumentów sprawiają, że biznes funkcjonuje dziś w „erze klienta”. Wpływa to na zmianę roli działów i dyrektorów marketingu. Jak wynika z Polskiego badania „CMO Survey” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, dla 77 proc. szefów marketingu firm w Polsce priorytetem jest pozycjonowanie i strategia marki. Z […]

    Czytaj więcej

  • Anita Brzozowska

    Anita Brzozowska w Cape Morris

    Do zespołu Cape Morris, na stanowisku Senior Account Managera, dołącza Anita Brzozowska. Jako Senior Account Manager, Anita będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w ramach realizowanych projektów. Brzozowska zajmie się opracowywaniem kosztorysów, realizacją budżetów oraz obejmie prowadzenie wybranych procesów przetargowych i komunikację z Klientami agencji. Anita Brzozowska pracuje w branży od ponad 6 lat. Wcześniej była […]

    Czytaj więcej

  • Wyszukiwarka Google pokazuje jakich mebli szukają Polacy

    Badania Google wskazują, że polski konsument inspiracji do wyposażenia wnętrz szuka głównie w internecie. Siedząc w fotelu i surfując w sieci za pomocą telefonu lub w domu z rodziną i przyjaciółmi. Interesują nas głównie: styl glamour, eleganckie toaletki, ale również wygodne fotele.   Polska jest IV eksporterem mebli na świecie i VI największym ich producentem. […]

    Czytaj więcej

  • Ile jest wart polski internauta ? Mniej niż stary iPhone

    Nie wszystko można kupić, ale wszystko można wycenić. W świecie handu danymi Pliki Cookies stały się cenną walutą . Ile wobec tego kosztuje internauta? Okazuje się, że o wiele mniej niż niektórzy sądzą. By kupić najtańszego iPhona z oferty sklepu Apple’a, Amerykanin czy Brytyjczyk musieliby sprzedawać swoje dane nieprzerwanie przez 3 lata. Polski internauta jest […]

    Czytaj więcej

  • Agencja OmniPro wspiera pszczoły

    OmniPro wspiera pszczoły. Agencja nawiązała współpracę z Wojewódzkim Związkiem Pszczelarzy w Krakowie.   Drobne zmiany szykują się w komunikacji marketingowej Wojewódzkiego Związku Pszczelarzy w Krakowie, który to swój wizerunek powierzył agencji marketingowej OmniPro. W związku z narastającym problemem, jakim jest zmniejszanie się populacji pszczół, agencja wraz z WZP podejmie się działania mającego na celu szerzenie […]

    Czytaj więcej

  • Rocket Media z kampanią promocyjną dla wrocławskiej uczelni

    Wrocławska uczelnia WSP wspólnie z blogiem popularnonaukowym Crazy Nauka i portalem Mam Startup przygotowała konkurs, dla wszystkich, którzy chcą studiować na jednym z nowoczesnych kierunków. Udział w konkursie wymaga nieco wysiłku. W sumie zagadki są dwie. Pierwsza – wiedzowa, opublikowana została na blogu Crazy Nauka. Druga – związana z szyfrowaniem – w serwisie internetowym MamStartup. […]

    Czytaj więcej

  • Freelancing

    Raport: Freelancing w Polsce 2019

    Branża freelancingu nabrała rozpędu już nie tylko za granicą, ale także w naszym kraju. W tym roku bowiem wartość rodzimego rynku zwiększy się o ponad 1/6 i wyniesie prawie 10 mld zł. A liczba osób pracujących na nim wzrośnie o 1/8 do blisko 0,5 miliona pracowników. Co różni wolnych strzelców w Polsce i na świecie? […]

    Czytaj więcej