Pierwszy muzyczny portal społecznościowy przeszedł kolejną wizerunkową rewolucję. Nowy interfejs i odświeżona szata graficzna mają pomóc w odzyskaniu popularności, straconej na rzecz rosnącego w siłę Facebooka.

Pod adresem new.myspace.com zobaczyć można filmik pokazujący, jak wyglądać będzie nowa strona. Uwagę przykuwa zorientowany horyzontalnie interfejs użytkownika i miejsce przeznaczone na media, czyli zdjęcia i filmy, które będą widoczne na profilu.
Wszystkie zmiany zachodzą pod hasłem „powrotu do korzeni”. Myspace, zgodnie ze swymi założeniami sprzed 10 lat, pozostaje społecznością skupioną wokół artystów i fanów muzyki. Nowa strategia ma przyciągnąć kolejnych i pomóc w odzyskaniu dawnych użytkowników, którzy przenieśli swoją aktywność na Facebooka, Youtube i Spotify.
Zmiany następują w rok po przejęciu podupadającego portalu przez firmę Specific Media i powierzeniu pieczy nad serwisem piosenkarzowi Justinowi Timberlake. Wyceniany na pół miliarda dolarów Myspace został kupiony za zaledwie 35 milionów.
Mamy nadzieję, że tym razem się uda.