Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

MySpace znów się zmienia. Czy tym razem się uda?

Pierwszy muzyczny portal społecznościowy przeszedł kolejną wizerunkową rewolucję. Nowy interfejs i odświeżona szata graficzna mają pomóc w odzyskaniu popularności, straconej na rzecz rosnącego w siłę Facebooka.

 

new-myspace-this-is-my-space
źródło:new.myspace.com

Pod adresem new.myspace.com zobaczyć można filmik pokazujący, jak wyglądać będzie nowa strona. Uwagę przykuwa zorientowany horyzontalnie interfejs użytkownika i miejsce przeznaczone na media, czyli zdjęcia i filmy, które będą widoczne na profilu.

czytaj:   BezpiecznaTablica - bezpieczeństwo na Facebooku

new-myspace

 

new-myspace

Wszystkie zmiany zachodzą pod hasłem „powrotu do korzeni”. Myspace, zgodnie ze swymi założeniami sprzed 10 lat, pozostaje społecznością skupioną wokół artystów i fanów muzyki. Nowa strategia ma przyciągnąć kolejnych i pomóc w odzyskaniu dawnych użytkowników, którzy przenieśli swoją aktywność na Facebooka, Youtube i Spotify.

new-myspace

Zmiany następują w rok po przejęciu podupadającego portalu przez firmę Specific Media i powierzeniu pieczy nad serwisem piosenkarzowi Justinowi Timberlake. Wyceniany na pół miliarda dolarów Myspace został kupiony za zaledwie 35 milionów.

czytaj:   ING z muralem w Łodzi - jak robić marketing pozytywny?

Mamy nadzieję, że tym razem się uda.