Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Najbardziej innowacyjne światowe kampanie 2012 oraz najnowsze trendy niebawem w Polsce

Już 19 kwietnia odbędzie się kolejna edycja Konferencji Media Trendy 2013 organizowana corocznie przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

mediatrendy_logo_2013_color-02

Media Trendy to źródło inspiracji i wiedzy na temat tego, co i dlaczego zmienia się w szeroko rozumianym świecie mediów, reklamy i komunikacji, włączając w to zmiany społeczne, kulturowe i technologiczne. Podczas konferencji prezentowane są trendy oraz innowacyjne i kreatywne rozwiązania we współczesnej komunikacji z konsumentem, wykorzystywane w Polsce i na świecie. Dziś wszyscy jesteśmy świadkami dynamicznych zmian na rynku reklamy. Widzimy jak bardzo zmieniają się domy mediowe, agencje reklamowe i interaktywne, jak zmienili się klienci i ich potrzeby, jak przekształcają się same media. Wszyscy uczestnicy tej układanki muszą poszerzać i rozwijać swoje kompetencje, modyfikować zakres i pole działania,  a także nieustannie poszukiwać nowych i ciekawych rozwiązań. Media Trendy mają być partnerem i odpowiedzią na te zmiany. Dlatego nie będziemy trzymać się sztywnych ram konferencyjnych, nie będziemy też kreować sztucznych potrzeb – organizatorom zależy na tym, aby program konferencji ułożony był według prawdziwych potrzeb i zainteresowań potencjalnych uczestników.

Głosować można do wtorku (12.02) do końca dnia, na stronie www.mediatrendy.pl, gdzie w zakładce „Wybory” można oceniać najbardziej innowacyjne kampanie i wiodące trendy 2012/2013 na świecie. Jednocześnie jest to forma głosowania na tematykę i listę prelegentów tegorocznej konferencji, na którą zaproszeni zostaną twórcy projektów z największą liczbą głosów. Można wybierać wśród innowacyjnych kampanii, które zdobywały nagrody na prestiżowych festiwalach reklamy, jak: Cannes Lions, Eurobest, czy Festival of Media. Ich listę wytypowała Kapituła Autorytetów wraz z Komitetem Organizacyjnym. W ten sposób tegoroczni uczestnicy konferencji mają realny wpływ na to, co na Media Trendach usłyszą i z kim się spotkają.

– To nowy pomysł na komunikację z odbiorcami konferencji, który zainteresuje i zaangażuje w myślenie o Media Trendach jeszcze większe grono osób – marketerów i przedstawicieli branży reklamowej – niż to było dotychczas – powiedział Adam Bolikowski, Strategy Director z domu mediowego Carat Polska, który zajął się przygotowaniem strategii komunikacji tegorocznej edycji Media Trendów.

Oprawę kreatywną, nawiązującą do konieczności ciągłego podejmowania wyzwań i poszukiwania, przygotowała agencja Proximity Poland (BBDO Group).

Wyniki głosowania, a co za tym idzie – pierwszych prelegentów tegorocznej konferencji Media Trendy zostaną opublikowane za tydzień.


Źródło: mat. pras.