w ,

Najnowsze trendy w e-mail marketingu na WARSAW EMAIL SUMMIT 2013

Najlepsze case-studies, tajniki strategii i rady branżowych ekspertów z dziedziny e-mail marketingu. To tylko kilka zagadnień, z którymi zapoznają się uczestnicy konferencji WARSAWEMAILSUMMIT 2013. AdMonkey objęło wydarzenie patronatem branżowym.

WARSAWEMAILSUMMIT 2013 jest polską edycja konferencji BERLINEMAILSUMMIT, na której prezentowane są najnowsze, europejskie trendy w dziedzinie e-mail marketingu. W programie wydarzenia zaplanowanego na 9 października przewidziano między innymi prelekcje na temat prawnych aspektów e-mail marketingu i pozyskiwania subskrybentów B2C, a także prezentację inspirujących kampanii i case studies oraz najświeższych trendów m. in z dziedziny e-mail marketingu mobilnego. W gronie prelegentów znaleźli się specjaliści z takich firm jak optivo GMBH, Divante, Rejsy.pl. NeoCratf czy Pin Consulting.

Uczestnicy konferencji będą mogli nie tylko wysłuchać prelekcji, ale również skorzystać z bonusów, obejmujących całodniowe szkolenie „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta” oraz projekt optymalizacji e-mail marketingu w swojej firmie.

Konferencja odbędzie się w warszawskim Hotelu Puławska Residence, a na afterparty dla uczestników wybrano Klub Foksal XVIII. Chętni do rejestracji mogą to zrobić na stronie www.warsawemailsummit.pl.

Czego polacy oczekują od płatności mobilnych?

Czego Polacy oczekują od płatności mobilnych?

Studenckie wymówki

Spadł śnieg, miałem wesele, nie widzę sensu – studenckie wymówki promują SWPS