Najlepsze case-studies, tajniki strategii i rady branżowych ekspertów z dziedziny e-mail marketingu. To tylko kilka zagadnień, z którymi zapoznają się uczestnicy konferencji WARSAWEMAILSUMMIT 2013. AdMonkey objęło wydarzenie patronatem branżowym.
WARSAWEMAILSUMMIT 2013 jest polską edycja konferencji BERLINEMAILSUMMIT, na której prezentowane są najnowsze, europejskie trendy w dziedzinie e-mail marketingu. W programie wydarzenia zaplanowanego na 9 października przewidziano między innymi prelekcje na temat prawnych aspektów e-mail marketingu i pozyskiwania subskrybentów B2C, a także prezentację inspirujących kampanii i case studies oraz najświeższych trendów m. in z dziedziny e-mail marketingu mobilnego. W gronie prelegentów znaleźli się specjaliści z takich firm jak optivo GMBH, Divante, Rejsy.pl. NeoCratf czy Pin Consulting.
Uczestnicy konferencji będą mogli nie tylko wysłuchać prelekcji, ale również skorzystać z bonusów, obejmujących całodniowe szkolenie „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta” oraz projekt optymalizacji e-mail marketingu w swojej firmie.
Konferencja odbędzie się w warszawskim Hotelu Puławska Residence, a na afterparty dla uczestników wybrano Klub Foksal XVIII. Chętni do rejestracji mogą to zrobić na stronie www.warsawemailsummit.pl.