w

NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

Napoleoncat

Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka.

Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business – wizytówki firmy widocznej w głównej wyszukiwarce oraz na Google Maps.

Nowa usługa jest szczególnie atrakcyjna dla firm posiadających rozbudowane sieci restauracji, sklepów czy oddziałów. Jednym z pierwszych klientów, którzy uzyskali dostęp do nowej funkcjonalności jest sieć sklepów spożywczych Biedronka.

Biedronka ma niemal 3 tysiące lokalizacji, które w samym styczniu 2019 zebrały ponad 47 tysięcy recenzji na Google Maps. Dzięki NapoleonCat możemy sprawnie monitorować i obsługiwać wszystkie lokalizacje z jednego miejsca – wyjaśnia Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager w Jeronimo Martins.

Wizytówka w Google My Business ma wpływ nie tylko na to jak szybko potencjalni klienci trafiają na informacje o firmie, ale także na podejmowane przez nich decyzje. Według badań serwisu Podium aż 93% klientów podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o opinie innych użytkowników.

W przeciwieństwie do komentarzy pod postami, opinie klientów o firmie pozostawiane przez użytkowników w Google czy na Facebooku na stałe wpisują się w wizerunek marki. Dla firm posiadających fizyczne placówki, Google Reviews mają często większe znaczenie niż interakcje na facebookowym wallu. Wprowadziliśmy obsługę Google Reviews, bo chcemy, aby klienci NapoleonCat mogli z jednego miejsca zarządzać całym wizerunkiem swojej firmy w mediach społecznościowych – mówi Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat.

Sprawne moderowanie recenzji klientów oceniających lokalne biznesy i oddziały jest ważne nie tylko z punktu widzenia budowania reputacji. Aktywne zarządzanie wizytówką firmy w Google My Business ma wpływ na lepsze pozycjonowanie firmy, zwłaszcza w lokalnych wynikach wyszukiwania.

 

 

2 komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. Część osób twierdzi również, że odpowiedzi na opinie mają wpływ na pozycję samej wizytówki. Takie rozwiązanie to na pewno spore ułatwienie dla tych, którzy mają ich rzeczywiście sporo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Leo burnett

Nowa kampania eurobanku przygotowana przez Leo Burnett

H2o creative ponownie reklamuje pwc w międzynarodowej kampanii „be a game changer”

H2O Creative ponownie reklamuje PwC w międzynarodowej kampanii „Be a game changer”