Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nokaut inwestuje w serwisy tematyczne

Nokaut.pl wchodzi na rynek serwisów tematycznych. Pierwszym z nich jest Królestwo Łazienek – serwis wizerunkowy z inspiracjami i poradami o tym, jak modnie i funkcjonalnie urządzić to pomieszczenie. Oprócz tego znajdują się tam liczne quizy i wskazówki pomocne w wyborze odpowiednich sprzętów. 

W jaki sposób taka metoda komunikacji z klientem będzie służyć Nokautowi? Na to pytanie odpowiada Fabian Adaszewski, PR Manager grupy.

źródło: nokaut.pl

Czy to jest jednorazowy serwis czy też będą pojawiały się kolejne takie serwisy?
Naszym celem było stworzenie serwisu dającego użytkownikom – klientom internetowym możliwość zapoznania się z atrakcyjnymi, wyselekcjonowanymi produktami w zupełnie nowym kontekście. W założeniach naszej strategii leży ich prezentacja w przestrzeni pełnej wiedzy, informacji i inspiracji. Docelowo serwis zaoferuje użytkownikowi kompleksową ofertę zawierającą możliwość wyboru, zastosowania i aranżacji danego produktu w przestrzeni, zapewniając wachlarz atrakcyjnych kreatywnych propozycji i porad.

Obecnie skupiamy się na jednym z segmentów najpopularniejszej kategorii zakupów internetowych – Dom i ogród. Nie wykluczamy też stworzenia innych serwisów o różnorodnej tematyce, związanej z najbardziej popularnymi obszarami e-commerce.

Jaki jest dla Państwa cel wdrażania takich serwisów tematycznych?
Serwisy tematyczne to krok w kierunku tworzenia jeszcze lepszych możliwości doświadczeń konsumenckich. To nie tylko obcowanie z produktem i najważniejszymi o nim informacjami – to cały kontekst, w którym dany produkt istnieje. To szczególnie ważne przy produktach wyposażenia wnętrz. Dla klienta istotne jest nie tylko to jak wygląda dana kabina prysznicowa – chciałby wiedzieć jak ją stosownie dobrać do swojej łazienki. Tworząc treści dbamy o to, by były naprawdę przydatne.

Czy to jest też krok, który pomoże w tworzeniu bardziej naturalnych działań SEO?
Królestwo Łazienek to przede wszystkim ukłon w stronę potencjalnych klientów szukających kompleksowej i wysokiej jakości wiedzy, która pomoże im w podjęciu dobrych konsumenckich decyzji. Jednym z jego celów serwisu jest wzbudzenie silnego zaangażowania użytkowników zainteresowanych tematem. Zdecydowaliśmy się na nowy sposób podawania tych treści licząc na to, że taka ich prezentacja spotka się z dobrym przyjęciem, dając efekty w postaci praktycznego zastosowania naszych propozycji. Oczywiście serwis jest zoptymalizowany pod kątem SEO, tak aby można było go znaleźć w popularnych wyszukiwarkach internetowych.

Serwis jest dopracowany graficznie, wygląda po prostu dobrze i można na nim spędzić dużo czasu odkrywając tu ciągle coś nowego.