W celu budowy przewagi konkurencyjnej zespół nazwa.pl zdecydował się na zaawansowaną instalację narzędzia analitycznego do pomiaru efektywności serwisu. Rzetelne i kompletne dane pozwolą na pomiar i optymalizację prowadzonych działań e-marketingowych oraz ciągłe usprawnianie witryny. Do przeprowadzenia audytu i zaawansowanej konfiguracji Google Analytics wybrana została firma Conversion, która specjalizuje się w analityce internetowej.
Od dawna korzystamy z Google Analytics, nie wyobrażamy sobie codziennej pracy bez danych, jakich dostarcza ten system. Dzięki współpracy z Conversion mamy pewność, że wykorzystamy w pełni możliwości tego narzędzia – mówi Maciej Pabian z nazwa.pl
Projekt zaawansowanej instalacji i konfiguracji Google Analytics obejmuje także wspólne wypracowanie spójnego schematu tagowania źródeł ruchu. Dzięki niemu, nazwa.pl uzyska pełne informacje o efektywności poszczególnych kanałów marketingowych. Dodatkowym elementem prac jest stworzenie dedykowanych kokpitów menedżerskich dla kluczowych osób w firmie. Dzięki tym dashboardom, osoby decyzyjne będą mogły na bieżąco śledzić kluczowe z punktu widzenia biznesu metryki i oceniać wpływ działań e-marketingowych na wyniki firmy.
Mimo tego, że Google Analytics to narzędzie bardzo często stosowane w biznesie, dopiero szyta na miarę jego instalacja i konfiguracja pozwala wykorzystać w pełni oferowane przezeń możliwości – mówi Mateusz Dałek, odpowiedzialny za projekt po stronie Conversion – To pierwszy krok na drodze budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, opartej na analizie danych.
Źródło: Conversion.pl