Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

NEO24.PL podpisał umowę z Pocztą Polską

Największy polski sklep internetowy NEO24.PL oraz Poczta Polska rozpoczęły współpracę w zakresie dostarczania przesyłek. Pozwoli to na obsługę większej ilości zamówień z NEO24.PL na terenie całej Polski. Dzięki podpisanej w ostatnim czasie umowie znacznie wzrośnie liczba punktów osobistego odbioru paczek z zamówieniami złożonymi w NEO24, która zostanie poszerzona o około 4500 placówek pocztowych w całym kraju i będzie w sumie wynosiła prawie 10 000 punktów odbioru.

Nawiązanie współpracy pomiędzy NEO24.PL a Pocztą Polską to skokowy wzrost liczby punktów osobistego odbioru sprzętu AGD, RTV i IT, perfum, opon, artykułów zoologicznych, produktów dla dzieci czy akcesoriów do domu i ogrodu zamówionych w największym polskim sklepie internetowym NEO24.PL. Dotychczasowa sieć powiększy się o 4500 placówek i punktów Poczty Polskiej, które dołączą do 3500 kiosków RUCHu, 1100 paczkomatów InPost oraz 800 punktów na stacjach Orlen. Realizacja zamówień według nowych zasad rozpoczęła się 12 stycznia 2015 roku.

– NEO24.PL dysponuje obecnie najszybszą i najszerszą ofertą logistyczną w Polsce. Nasi klienci przekonali się o tym chociażby w trakcie przedświątecznych zakupów, gdzie zamówienia złożone w NEO24.PL wyjeżdżały od nas jeszcze tego samego dnia. Od stycznia zamówienia z opcją darmowej dostawy będzie realizować Poczta Polska, która gwarantuje naszym klientom dostawę w ciągu 48 godzin od chwili nadania jej z magazynu. Oczywiście klienci mają nadal możliwość wyboru innych sposobów realizacji swoich zamówień takich jak Kurier UPS, odbiór w Paczkomatach, na stacjach Orlen czy w kioskach sieci Ruch – tak podpisanie umowy komentuje Mateusz Gołda, Dyrektor Operacyjny z NEO24.PL

– Współpraca pomiędzy Pocztą Polską a NEO24.PL to przede wszystkim podniesienie wygody realizacji zamówień dla wszystkich klientów, ze szczególnym uwzględnieniem konsumentów zamieszkujących mniejsze miejscowości. – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.PL i zapowiada, że łączna ilość punktów umożliwiających osobisty odbiór zamówień z NEO24.PL zbliża się do 10 000.

NEO24.PL nieprzerwanie od kilku lat oferuje swoim klientom całkowicie darmową dostawę. Do tej pory, w razie niemożności osobistego odbioru paczki w wyznaczonym czasie, konieczny był indywidualny kontakt z kurierem. Od kilku dni odebranie przesyłki z NEO24.PL będzie możliwe również po okazaniu awizo w punkcie pocztowym.

Poczta Polska to kolejna firma, która dla zapewnienia wygody internautów, dokonujących zakupów w NEO24.PL będzie dostarczać zamówiony sprzęt AGD, RTV i IT, a także perfumy, opony, artykuły zoologiczne, produkty dla dzieci czy sprzęt do domu i ogrodu. Usługi kurierskie dla NEO24.PL świadczą również DB Schenker oraz UPS. Kurier obsługujący zamówienie będzie dobierany pod kątem lokalizacji dostawy i dostępności, by móc zapewnić jak najwyższy poziom usługi i możliwie najkrótszy czas dotarcia paczki do odbiorcy.

Źródło: mat.pras.