w

Nie zapomnij! Dzień Matki i Dzień Dziecka w kampaniach e-mail marketingowych

Zarówno Dzień Matki, jak i Dzień Dziecka, bardziej niż inne okazje i święta, budzą w nas wiele emocji: miłości, wdzięczności a czasem nawet… poczucia winy, że być może zbyt rzadko okazujemy naszym bliskim uczucia. Nic więc dziwnego, że firmy chętnie korzystają z tych okazji, aby zaprezentować nam różne możliwości obdarowania mam i pociech upominkami – pisze Anita Wata Key Account Consultant, optivo GmbH/ Sp. z o.o.

Poniżej prezentujemy subiektywny wybór newsletterów z tej okazji, które mogą stać się inspiracją i zachętą do stworzenia własnej, kreatywnej kampanii. Warto jednak pamiętać, aby wysyłając oferty na kilka dni przed, zagwarantować subskrybentom otrzymanie przesyłki na czas, bądź też skierować ich do sklepu stacjonarnego.

Sephora – Ty decydujesz, który prezent będzie odpowiedni dla Twojej mamy

Pierwszy newsletter Sephory odwołujący się do Dnia Matki został wysłany na dwa tygodnie przed samym świętem. Temat wiadomości to „6 prezentów w cenie poniżej 120 zł”.

Kolejny newsletter Sephory, wysłany na tydzień przed, na pewno zwróci uwagę zwłaszcza tych, którzy nie pomyśleli jeszcze o odpowiednim prezencie dla mamy. Temat wiadomości „Nie zapomnij o niej…” ma swą kontynuację w treści newslettera, gdzie subskrybent odpowiadając sobie na retoryczne pytanie nadawcy, płynnie przechodzi do oferty firmy. Jednocześnie Sephora w kreatywny
i niezwykle ciekawy sposób podpowiada odbiorcy, jaki prezent powinien wybrać
w zależności od tego, jaką kobietą jest jego mama.

Sephora-ostateczny

Parfois – „My Mother is!”

Moją uwagę – wśród całej gamy newslleterów wysyłanych z tej okazji – zwrócił także ten wysłany przez firmę Parfois, która wykorzystała Dzień Matki aby zaangażować swoich subskrybentów i zachęcić ich do udziału w ciekawym konkursie. Temat wiadomości „Want to win a 50€ Gift Card Join our Mother’s Day Contest now!”

Parfois-dzien matki

W swojej skrzynce odbiorczej znalazłam bardzo dużo przykładów newsletterów wysyłanych z okazji Dnia Dziecka. Marketingowcy już od początku maja przypominali mi o tej zbliżającej się okazji. Poniżej kilka newsletterów, które najbardziej zwróciły naszą uwagę.

Agito.pl – super oferty i darmowa dostawa

Newsletter wysłany przez Agito.pl zachęca subskrybentów do skorzystania z ich oferty zarówno obniżkami cen, jak i darmową dostawą za złożenie zamówienia powyżej 99,00 zł. Temat wiadomości to „Prezenty na Dzień Dziecka do -40%
z Darmową Dostawą”.

Agito-dzien dziecka

Pakamera.pl – wyjątkowe prezenty od polskich projektantów

Newslettery Pakamery zawsze zwracają na siebie moją uwagę. Prezentują dużą gamę produktów, jednak sam układ newslettera jest przejrzysty i minimalistyczny, dzięki czemu wiadomość jest czytelna i przyjemna w odbiorze. Wrażenie to potęguje także segmentacja produktów na zabawki, artykuły wystroju wnętrz oraz ubrania dla chłopca i dziewczynki. Temat wiadomości to „Kraina Skarbów – promocje % na Dzień Dziecka”.

Pakamera-dzien dziecka

Limango – podaruj dziecku niezapomniane wrażenia

Wśród wielu newsletterów Limango, prezentujących szeroką gamę dostępnych w sklepie produktów dla dzieci, moją uwagę przykuł także poniższy, zachęcający rodziców do podarowania swoim dzieciom niezapomnianych wrażeń i emocji. Temat wiadomości to „Jak zorganizować niezapomniany Dzień Dziecka?”

Limango-dzien dziecka

Specjalne okazje i święta wzbudzają w nas wszystich wiele emocji. Warto wykorzystać ten czas, aby zwiększyć sprzedaż oferowanych produktów i usług, prezentując je w sposób kreatywny i wyróżniający się na tle konkurencji.

Anita Wata Key Account Consultant. optivo GmbH/ Sp. z o.o.

Top 10 aplikacji w grupie wiekowej 25-34

Top 10 aplikacji w grupie wiekowej 25-34

Najbardziej internetowy film instruktażowy

Najbardziej internetowy film instruktażowy