Portal nk.pl stale poszerza ofertę gier dostępnych dla zalogowanych użytkowników. W serwisie aktualnie znajduje się niemal 100 gier, w które miesięcznie grają ponad 2 miliony użytkowników. Gracze mogą powiększać swój wirtualny asortyment lub umiejętności poprzez zakup specjalnych gadżetów za wirtualną walutę portalu NK – Eurogąbki.
NK w trosce o wysoką jakość usług przebudowuje proces mikropłatności za Eurogąbki. Celem zmian jest m.in. podniesienie konwersji zakupów poprzez poprawę intuicyjności stosowanych rozwiązań.
Wprowadzone modyfikacje nie są działaniem jednorazowym, lecz częścią procesu rozwojowego sekcji gier i płatności. Dlatego też NK nawiązała współpracę ze studiem ux & usability – WitFlow. Wynikiem wspólnego działania będą badania z użytkownikami, w których właśnie proces płatności będzie poddany wnikliwej analizie. Testy zostaną przeprowadzone we wrocławskim laboratorium badawczym WitFlow, gdzie będzie je obserwował zespół pracujący nad serwisem nk.pl.
WitFlow – ux&usability studio
Interdyscyplinarny zespół specjalistów interakcji człowiek-komputer, łączący kompetencje badaczy społecznych i projektantów interfejsów. Domeną WitFlow są projekty wspierające zaangażowanie użytkowników poprzez intuicyjne interakcje i atrakcyjną grafikę. Firma posiada bogate doświadczenie w badaniu użyteczności i projektowaniu dla klientów z różnorodnych branż, np. eBay International, Vattenfall, Egmont, Internet Designers, Money.pl, Okazje.info, Polskapresse, Gratka Technologie.