Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nokaut ponownie na czołowych pozycjach w Google

Po kilku tygodniach działania filtra Google, porównywarka cen Nokaut.pl – zgodnie z przewidywaniami Zarządu Grupy Nokaut – wraca na wysokie miejsca wyników wyszukiwania.

Niespełna miesiąc temu Google nałożył filtr obniżający pozycje w wynikach wyszukiwania dla kilkudziesięciu sklepów internetowych oraz porównywarek cen. Jednocześnie – w tak niesprzyjających warunkach rynkowych – Grupa Nokaut kontynuowała z sukcesem proces IPO. Oferta publiczna została zamknięta we wtorek, 28 lutego, kiedy to spółka poinformowała również o tym, że redukcja w Transzy Detalicznej wyniosła aż 39,9%. Tak duże zainteresowanie inwestorów akcjami Grupy Nokaut – przy jednoczesnych doniesieniach osłabiających wizerunek i wycenę spółki – świadczy o jej mocnym potencjale biznesowym i możliwości realizacji strategii, nawet w obliczu niekorzystnych wydarzeń, oddziałujących negatywnie na całą branżę.

Równolegle z intensywnymi działaniami na rynku kapitałowym, Grupa Nokaut przygotowywała się do debiutu porównywarki Nokaut.pl w portalu Wirtualna Polska, jednego z największych polskich serwisów internetowych. Dzięki tej współpracy – aktualnie ponad 3-milionowe grono użytkowników Nokaut.pl – może wzrosnąć nawet o 500 000 osób. Nokaut.pl pojawił się na stałe na stronach Wirtualnej Polski w miejscu zajmowanym dotychczas przez Tanio.pl.

„Od wczorajszego wieczora obserwujemy spodziewany powrót do normalności, jaką jest obecność naszej porównywarki cen w wynikach wyszukiwania Google, co nas oczywiście bardzo cieszy. Niestety doniesienia i spekulacje dotyczące tymczasowego obniżenia naszych pozycji w Google pojawiały się w trakcie trwania oferty publicznej, budząc niepewność, co mogło mieć wpływ na ostrożne podejście inwestorów co do finalnej oceny spółki jako atrakcyjnej inwestycji. Z tego powodu raz jeszcze chcieliśmy podziękować tym inwestorom, którzy zaufali nam, wierząc w silne fundamenty naszej spółki” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela internetowych porównywarek cen.

Priorytetowym celem Grupy Nokaut – zakładającym między innymi budowę przewag biznesowych w segmencie porównywarek internetowych – jest utworzenie platformy e-commerce all-in-one, na której użytkownik nie tylko porówna, ale też zrobi zakupy bez konieczności przechodzenia do sklepu. Internauci będą mogli przy okazji składania zamówienia utworzyć w Nokaut.pl konto, dzięki któremu wygodnie zapłacą za kolejne zakupy.
Strategia Grupy Nokaut zakłada również budowę silnej marki, konsolidację rynku oraz umocnienie pozycji na rynku krajowym – rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne, rozwój oferty o nowe innowacyjne i komplementarne serwisy e-commerce oraz rozszerzenie działalności o mobilny kanał dystrybucji.

Grupa Nokaut planuje rozpoczęcie notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w marcu 2012 roku. Po upublicznieniu Grupa Nokaut będzie jedynym w Polsce operatorem internetowych porównywarek cen notowanym na GPW.

(źródło: Nokaut.pl)

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,