Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nokautdnia.pl – miejsce dla łowców okazji

Nokaut Dnia to internetowy serwis zakupowy z limitowanymi ofertami w bardzo atrakcyjnych cenach. W serwisie znajdują się oferty przede wszystkim z szerokiej kategorii home & living, jednak dostępne będą również perełki z innych grup produktowych.

– Nokaut Dnia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom grupy naszych klientów szukających bardzo atrakcyjnych ofert – “okazji” przez duże “O” – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Grupy Nokaut SA. – Produkty są dostępne w limitowanej ilości, w krótkim czasie, za to w bardzo atrakcyjnych cenach. Czasami trzeba dużego refleksu, aby móc kupić najciekawsze produkty – dodaje.

nokaut dnia - admonkey

Flash Sales (Błyskawiczne Wyprzedaże), bo do tej kategorii możemy zaliczyć Nokaut Dnia, są niezmiernie popularne w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Szacuje się, że nawet 40% zakupów w e-commerce stanowią zakupy spontaniczne.

-Projekt Nokaut Dnia będzie doskonale uzupełniał naszą podstawową ofertę. Chcemy, aby Nokaut.pl był nie tylko miejscem, gdzie można porównać ceny milionów produktów z tysięcy sklepów internetowych, ale również miejscem, w którym codziennie prezentowane są specjalnie wyselekcjonowane i limitowane oferty w doskonałych cenach – dodaje Czernecki.

Zakupy są bardzo intuicyjne, a transakcji można dokonać błyskawicznie, gdyż Nokaut Dnia korzysta z rozwiązań zakupowych, które niedawno zostały wdrożone w serwisie Nokaut.pl. Koszyk umożliwia klientowi zakup bezpośrednio na Nokaut.pl, a partnerom bezpieczne rozliczenia w modelu prowizyjnym. Grupa Nokaut współpracuje w ten sposób z blisko 200 sprzedawcami i liczba ta dynamicznie się powiększa.

Klienci, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi okazjami, mogą, a właściwie powinni zapisać się do newslettera.

Serwis Nokaut Dnia powstał we współpracy ze spółką Aston Media S.A.


źródło: mat. pras.