Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa kampania 1% dla WWF Polska od TBWA

WWF Polska, jedna z największych na świecie fundacji działających na rzecz ochrony przyrody, rozpoczęła nową kampanię. Akcja pod hasłem „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie”, zachęcająca do przekazywania 1% podatku na działalność Fundacji, została przygotowana przez agencję kreatywną TBWA. Prowadzone działania obejmują m.in. internet, telewizję, kino, outdoor oraz prasę.

wwf-tbwa-admonkey

Motywem przewodnim akcji, której twarzą został aktor Rafał Cieszyński, jest zachęcanie do przekazywania 1% podatku na Fundację WWF, aby jeszcze lepiej mogła działać na rzecz ochrony przyrody. Hasło przewodnie kampanii – „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie” pokazuje, że jedynie człowiek, poprzez rozsądne działanie, może ocalić pozostałe gatunki.

czytaj:   TBWA zaczyna pracę dla MAKRO

– Jesteśmy mieszkańcami jednej planety i wszyscy powinniśmy o nią dbać. Zwiększenie świadomości społeczeństwa odnośnie zmian klimatycznych, rosnącego zanieczyszczenia wód i zmniejszających się populacji wielu gatunków, to priorytet działalności fundacji. Ratując naturę i jej mieszkańców, ratujemy samych siebie, dlatego działania podejmowane przez WWF mają tak ogromne znaczenie – powiedziała Agnieszka Sura, dyrektor działu marketingu Fundacji WWF Polska.

czytaj:   Trendy w outdoor – cyfrowo i interaktywnie

W ramach działań prowadzonych przez TBWA dla WWF, przygotowany został spot telewizyjny, z udziałem Rafała Cieszyńskiego, który można obejrzeć także w kinach oraz internecie. Dodatkowo, kampania otrzyma wsparcie w prasie, internecie oraz na nośnikach OOH. Aby ułatwić przekazywanie 1%, na stronie internetowej fundacji www.1procent.wwf.pl można pobrać specjalny program do wypełniania formularza PIT.

TBWA odpowiada za koncepcję kreatywną akcji, scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu, projekt strony internetowej, banerów, materiałów OOH, a także projekt reklamy prasowej. Spot został przygotowany przez studio Lunapark.

czytaj:   Oficjalny podręcznik Adobe Illustrator CS6/CS6 PL - recenzja

TBWA pracuje dla Fundacji WWF Polska od jesieni 2011 roku. Współpraca rozpoczęła się od wygranego przetargu agencji.