Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Serce, rozum i leczenie kanałowe. Nowa kampania Publicis

Serce i Rozum – sympatyczni bohaterowie Telefonii Orange wykreowani przez agencję Publicis od 31 sierpnia będą bawić widzów w nowych spotach pakietu FunPack HD. Kultowe postacie będą promować usługi stacjonarne Orange.

– Kontynuacja formatu Serca i Rozumu w komunikacji marki Orange to wyjątkowa sytuacja na polskim rynku – mówi Marek Gargała, dyrektor agencji Publicis odpowiedzialnej za stworzenie obu postaci – niewątpliwie przyczynił się do tego sukces poprzednich kampanii, mamy więc nadzieję, że nasi bohaterowie będą mieli jeszcze wiele okazji, aby zaskakiwać widzów i dostarczać im rozrywki.

czytaj:   Google Trends 18 marca - 24 marca 2013

W nowej odsłonie kampanii Serce i Rozum spragnieni mocnych wrażeń trafią do dentysty. Dr Zając zaleci leczenie kanałowe oferujące bogactwo 79 kanałów, w tym 16 w jakości HD dostępnych w ramach pakietu telewizyjnego w FunPack HD.

W drugim spocie wraz z bohaterami przeniesiemy się na Daleki Wschód, gdzie Serce i Rozum spotkają tajemniczego mistrza DoPing. Reklama informuje o 5-krotnie szybszym Internecie w niższej cenie – Neostrada do 10 Mb/s za 49 zł.

czytaj:   AdMonday. Tomasz Kuchno wybiera najciekawsze reklamy świąteczne

Reklamy zostały przygotowane w postaci 30-sekundowych spotów i będą emitowane w telewizji (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały AtMedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały Polsatu, TVP Info, Discovery). Działania komunikacyjne będą prowadzona także w prasie oraz w radiu, natomiast w internecie pojawi się dłuższa wersja spotu z doktorem Zającem. Za kreację kampanii odpowiada ponownie agencja Publicis: Monika Zaręba (Account Director) oraz dział kreacji kierowany przez Pawła Merecza (Creative Director), za realizację kampanii dom produkcyjny Film It oraz dom postprodukcyjny Platige Image, natomiast zakupem mediów zajął się MEC.

czytaj:   Porównywarka Nokaut z opcją “Kup teraz”



źródło: publicis.pl