Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowy sezon w House od zjednoczenie.com

Wraz z wejściem do sklepów wiosennej kolekcji House, marka rozpoczęła działania promocyjne online. Za realizację nowego serwisu www, kampanię sprzedażową oraz reklamowe wsparcie działań wizerunkowych odpowiedzialna jest agencja zjednoczenie.com.

screenhouse

Najnowsza kampania jest zatytułowana „San Fran” i przedstawia miejską włóczęgę pary bohaterów – Lexi i Josha. Autorem zdjęć, zrealizowanych na potrzeby kampanii w San Francisco jest Rafał Milach. Produkcją wideo zajęła się agencja AF PHOTO, a za reżyserię odpowiadał Marcin Filipowicz. Za kreację nowej kampanii odpowiedzialny jest Maciej Czarnecki. Projekt nadzorował brand manager marki House Grzegorz Chyła.

Zdjęcia oraz wideo przeplatają się w atrakcyjny sposób, tworząc oddzielny mini site w obrębie witryny house.pl. W ramach strategii budowania i promocji treści tworzonych przez markę House, powstał rozbudowany dział newsów, który dodatkowo ma wspierać i uzupełniać działania marki w mediach społecznościowych.

4

Wraz ze startem kolekcji ruszyła kampania wizerunkowa, promująca najnowszą kolekcję poprzez publikację spotu reklamowego w sieci Google, na Facebooku i w portalu wp.pl.

Równolegle z działaniami wizerunkowymi wystartowała kampania sprzedażowa oferująca kupony zniżkowe na najnowszą kolekcję. Kupony są wysyłane do subskrybentów newslettera. Mogą z niej skorzystać również fani marki House na Facebooku, za pomocą dostępnej tam aplikacji.

2 (1)



Źródło: mat. pras.