w

Odpoczywanie to nie jest „nicnierobienie”  – udowadnia IKEA w swojej nowej kampanii

Wiele sie zmienia gdy nie robisz nic ikea

Ruszyła wiosenna odsłona kampanii IKEA, w której marka nie tylko zachęca do odpoczywania, ale też – głosem Fisza i muzyką Smolika – podkreśla to, jak ważną rolę odpoczywanie odgrywa w życiu.

Kiedy wszyscy dookoła krzyczą „Rusz się!” albo „Nie zatrzymuj się nawet na chwilę!”, to zapominamy o tym, że nie tylko powinniśmy, ale czasami musimy, po prostu odpocząć. Bo przecież, gdy odpoczywamy, to wiele zmienia się w naszym życiu – to właśnie wtedy podejmujemy ważne decyzje, czy wyznaczamy sobie nowe cele. Dlatego w nowej kampanii IKEA zachęca, by w natłoku zadań i obowiązków znaleźć czas na odpoczywanie.

IKEA. Niech Żyje Dom!
#niechzyjedom

Klient: IKEA Retail
Agencja: Saatchi&Saatchi IS
Dom mediowy: MEC/Wavemaker
Reżyser: Szymon Pawlik
Dop: Marek Sanak
Sesja zdjęciowa: Studio PION
Produkcja: TANK
Scenografia: IKEA / Olak&Brudz SetDesign
Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
Muzyka: Andrzej Smolik

Narrator: Bartek „Fisz” Waglewski

 

Marka zwraca również uwagę na to, że najlepiej odpoczywa się w naturalnym otoczeniu. Dlatego proponuje nam rozwiązania, które są najlepszym towarzystwem „nicnierobienia” – w ramach kampanii promowane są meble i dodatki z naturalnych tkanin oraz materiałów, z którymi obcowanie uspokaja i pozwala lepiej wypocząć.

O wyróżnialność spotów ponownie zadbał Fisz, który wcielił się w rolę narratora afirmującego odpoczywanie i podkreślającego jego wartość. Narracja ta wzmocniona jest relaksującą muzyką skomponowaną przez Andrzeja Smolika, budującą nieśpieszne tempo spotów i będącą idealnym tłem do odpoczywania.

Komunikacja wizerunkowa będzie wykorzystywała emitowane w szeroko zasięgowych mediach spoty, w których podkreślana jest wartość tego pozornego „robienia nic”, a także spoty kontekstowe, wyświetlane przed blokami filmowymi i programami sportowymi.

Działania wizerunkowe prowadzone będą również w internecie, z wykorzystaniem influencerów
i niestandardowych aktywności w mediach społecznościowych – więcej informacji o tych działaniach już wkrótce.

Równolegle prowadzone będzie wsparcie wybranych linii produktowych związane
z odpoczywaniem. Pierwsza kampania, dedykowana sofom, rozpoczęła się na początku kwietnia i obejmuje emisję spotów produktowych, wykorzystanie reklam wideo oraz kampanię bannerową w internecie, a także działania w radio i w punktach sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Aktywacje z Influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a komunikacją PR zajmuje się Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Agencja 180heartbeats + jung v matt wygrała przetarg na obsługę social media husqvarny

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę social media Husqvarny

Bezpieczeństwo w kryzysie wizerunkowym

Bezpieczeństwo w kryzysie wizerunkowym