w

OMD z innowacyjną kampanią DOOH dla McDonald’s

Omd z innowacyjną kampanią dooh dla mcdonald's

OMD (Macroscope) zrealizowało ogólnopolską kampanię z nośnikami DOOH, w której dynamiczna kreacja wyświetlała na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji z ofertą śniadaniową. Sprytnie wykorzystane dane były pozyskiwane z aplikacji Targeo oraz Google Maps.

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji. Kampania była emitowana tylko w trakcie dostępności oferty śniadaniowej w restauracjach. Wybrane nośniki LED znajdowały się w odległości maksimum 2 km od restauracji.

To pierwsza, zakrojona na tak dużą skalę, kampania z mechanizmem odliczającym czas w Polsce. Podczas realizacji kampanii wykorzystano nośniki Screen Network oraz z MyLED. Kreację przygotowała agencja DDB & Tribal.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tej wiosny deichmann i dziewczyny rządzą w social mediach

Tej wiosny Deichmann i dziewczyny rządzą w Social Mediach

Maciej bidacha

Maciej Bidacha Communications & Business Directorem w Mediavest