Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

On Board PR Ecco Network na międzynarodowej konferencji dot. komunikacji kryzysowej w social mediach

Na początku marca 2013 roku odbyła się w Berlinie międzynarodowa konferencja poświęcona budowaniu strategii komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych. Spotkaniu przewodził prof. dr Thorsten Hofmann z berlińskiego Uniwersytetu Quadriga. Wśród specjalistów m.in. z Wielkiej Brytanii, Francji, Danii, Włoch, Norwegii i Czech znaleźli się również konsultanci z On Board PR Ecco Network.

on board admonkey

Podczas dwudniowej konferencji eksperci z agencji członkowskich międzynarodowej sieci ECCO Network, będącej organizatorem spotkania, mieli okazję do wymiany spostrzeżeń i doświadczeń na temat zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych. W trakcie warsztatów, prowadzonych m.in. przez prof. dr. Thorstena Hofmanna, zaprezentowane zostały również wspólne standardy dla globalnych projektów w sieci oraz zbiór dobrych praktyk dotyczących zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

czytaj:   „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

– Specyfika eskalacji kryzysu w social media wymaga od konsultantów public relations ciągłego rozwijania swojej wiedzy w tym obszarze, a od agencji tworzenia nowych narzędzi – mówi Dorota Ciszek z zespołu Badań i Rozwoju w On Board PR Ecco Network. – Tego rodzaju spotkania są również istotne dla rozwoju całej branży, ponieważ pozwalają na poszukiwanie nowych, unikalnych rozwiązań, m.in. takich jak pakiet usług opracowany we współpracy agencji PR z agencją social mediową, kancelarią prawną i firmą ubezpieczeniową – dodaje.

ECCO International Communications Network to jedna z największych międzynarodowych sieci firm PR zorientowanych na realizację działań komunikacyjnych w wymiarze globalnym, reprezentowana w Polsce przez On Board PR. Sieć powstała w 1989 roku, a swoją główną siedzibę ma w Londynie. ECCO Network jest reprezentowana przez firmy z 40 krajów świata i obejmuje swoim działaniem Europę, Amerykę, Azję i Afrykę. Swoją filozofię ECCO Network określa jako tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji opartej na gruntownym zrozumieniu lokalnych rynków. Wśród międzynarodowych klientów ECCO są m.in.: Cartoon Network, Coca Cola, Deutche Telekom, IBM, Marconi, Nokia, Regus, Samsung, Sony Computer Entertainment, Toshiba, Visa International oraz Xerox.

czytaj:   Raport Paperhat Poland: w marketingu druk ma się świetnie

On Board PR Ecco Network to firma, która świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji, oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję social mediową Think Kong.

Źródło: mat. pras.