w

On Board Think Kong wspiera wejście Flaconi na polski rynek e-commerce

Flaconi

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.

On Board Think Kong jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, tworzenie treści na stronę internetową sklepu i działania content marketingowe, a także obsługę polskiego profilu Flaconi na Facebooku i Instagramie. Celem podjętych kroków jest wsparcie social mediowe wejścia nowego podmiotu na polski rynek e-commerce i handlu kosmetykami online. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu.

W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych oraz content marketingu, kierowany przez Martę Borucką.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamikaze z kampanią employer brandingową dla kaufland polska

Kamikaze z kampanią employer brandingową dla Kaufland Polska

They. Pl z nową kampanią dla lirene natura

They.pl z nową kampanią dla Lirene Natura