Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Outsourcing poszukiwania agencji interaktywnych. Startuje Briefer.pl

Z początkiem września 2012 roku rozpoczął swoją działalność serwis Briefer.pl. Profil jego działalności jest dość nietypowy i nowatorski na polskim rynku. Co oferuje ten portal i kim są jego twórcy?

Twórcy serwisu są już znani w branży. Jego operatorem jest firma VIP, która ma bogate doświadczenie z zakresie marketingu internetowego, przede wszystkim za sprawą jej założyciela, Leszka Nowaka, byłego dyrektora zarządzającego OS3 Multimedia, agencji, której klientami są m.in. Bank ING, Kampania Piwowarska i Ferrero.

źródło: briefer.pl

 

Ideą serwisu Briefer.pl jest pomoc firmom w wybraniu i dalszej współpracy z agencjami interaktywnymi. Model działania jest bardzo prosty. Firma przesyła zapytanie, w którym określa swoje potrzeby. Specjaliści serwisu Briefer.pl formułują szczegółowy brief ofertowy i wysyłają do wybranych agencji. Portal oferuje także analizę nadesłanych propozycji oraz rekomendację najlepszego partnera biznesowego. Ponadto eksperci wynegocjują w imieniu klienta warunki umowy oraz będą zarządzać jego projektem.

 

Poza oferowanymi usługami warto zwrócić uwagę także na cennik Briefer.pl. Podstawowy pakiet, obejmujący stworzenie zapytania ofertowego, jego wysyłkę oraz pozyskanie ofert kosztuje 0 złotych. Z kolei pełna obsługa, łącznie z nadzorem projektu i raportem podsumowującym to wydatek rzędu 2990 złotych.

źródło: briefer.pl

 

Jakie korzyści niesie za sobą skorzystanie z oferty Briefer.pl? Główną zaletą może być oszczędność czasu. Ponadto dzięki konsultacjom firma uzyskuje oferty maksymalnie dopasowane do oczekiwań.  Jednak czy Polskie firmy są gotowe powierzać takie kompetencje zewnętrznej firmie? Interesująca jest też kwestia wyboru agencji do których briefer.pl będzie składał zapytanie – nie jest napisane jakimi kryteriami będą się kierowali przy wyborze. Ciekawe jak na briefera zapatrują się agencje interaktywne?