Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Patent na zabawianie. Tajna operacja SiR w sercu Nudnystanu

program afiliacyjny

W Nudnymstanie agenci zawsze umierali z nudów, ale Serce i Rozum mają patent na zabawianie i coś jeszcze, co pozwoli im przetrwać najnudniejsze chwile. Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis zrealizowana dla Orange zachęca do skorzystania z promocji pomagającej w pokonaniu nudy.

Zakrojona na szeroką skalę operacja o charakterze komunikacyjnym jest prowadzona od dziś w telewizji, radiu, kinach, prasie i salonach Orange.

nudnystan_serce-i-rozum

 

Patent na zabawianie pochodzi od Orange. Od teraz każdy, kto zdecyduje się na zakup Neostrady lub FunPacka HD dostanie dodatkowo tablet FunTab 7.0 za złotówkę. Osobom posiadającym dostęp do Internetu i wyposażonym w takie urządzenie nuda jest niestraszna.

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiadają: Paweł Merecz (Dyrektor Kreatywny agencji Publicis), Anna Nowicka (junior Art Director i Adam Niezgoda (Copywriter). Koordynacją działań po stronie agencji zajmowały się: Monika Zaręba (Account Director) i Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Po stronie Orange przygotowanie kampanii nadzorowali: Lidia Klimczewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marktingowej), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej ). Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi i Wojciechowi Wawszczykowi. Produkcją zajmowały się Film IT i Human Ark. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

źródło: publicis.pl