Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

PGE dodaje sportowcom energii

W lipcu br. w ogólnopolskich mediach ruszy kampania wizerunkowa Grupy Kapitałowej PGE, którą wspierają sponsorowani przez spółkę sportowcy – Anna Rogowska, Zofia Noceti-Klepacka oraz Michał Winiarski.
fot. Youtube.com

 

– Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności marki PGE i wizerunku firmy. Jednocześnie głęboko wierzymy, że z naszym wsparciem zawodnicy będą silniejsi w walce o olimpijskie medale – podkreśla Katarzyna Meller, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PGE Polska Grupa Energetyczna SA.

czytaj:   K2 prezentuje miejsca pełne energii PGE

Koncepcja kampanii łączy ze sobą elementy animacji oraz realnego obrazu. Każdego ze sportowców wspiera inne źródło energii – w związku z tym kampania będzie miała trzy odsłony: „Wiatr” z Anną Rogowską (skok o tyczce), „Woda” z Zofią Noceti-Klepacką (windsurfing) i „Atom” z Michałem Winiarskim (siatkówka). Po zakończeniu Olimpiady w Londynie planowana jest kontynuacja działań, którą będą wspierać dodatkowo tyczkarze Łukasz Michalski oraz Paweł Wojciechowski.

czytaj:   ZenithOptimedia Group: zmiany w specjalistycznych działach Newcast i Performics

 

 

Kampania trwać będzie od 1 do 26 lipca br. 8-sekundowe billboardy sponsorskie zostaną wyemitowane w TVP 1 oraz TVN24 (łącznie 274 emisje). Reklamy prasowe PGE pojawią się w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Uważam Rze, Newsweeku oraz Polityce. Natomiast kampania internetowa będzie realizowana na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl. gazeta.pl oraz portalach obsługiwanych przez sieć reklamową ARBOnetwork. Zaplanowano również outdoor w Warszawie.

czytaj:   Najlepsze globalne kampanie ostatniego roku według Jurorów MIXX Awards 2015

Zobacz więcej: Czysta energia>>

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends, natomiast za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

Źródło: Centrum prasowe PGE