Od dzisiaj rozpoczęły się zaprojektowane przez agencję Publicis działania komunikacyjne promujące portfolio produktów marki Krakuski (Bahlsen Polska). Kampania jest realizowana pod hasłem: „Krakuski – z pasją, od serca”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki i wzrost sprzedaży sygnowanych nią produktów. Przekaz skupia się także na prezentacji nowej serii ciastek o nazwie „Smaki dzieciństwa”. Publicis zdobył budżet reklamowy Krakusków na początku grudnia 2012 r.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=o3f2hoRyw_o’]
„Zależało nam na stworzeniu bardzo jasnego, ale jednocześnie angażującego komunikatu. Dlatego kreacja podkreśla fakt, że Krakuski smakują tak dobrze, ponieważ ciastkarze wkładają w ich tworzenie nie tylko cały swój kunszt i umiejętności, ale także dużo serca.” – powiedział Adam Miecznikowski (Deputy Managing Director/Strategic Director) agencji Publicis.
Przygotowany spot telewizyjny opowiada historię urwisów-łakomczuchów, którzy zakradają się do piekarni w workach po mące, by poznać sekret wypiekania Krakusków. Na koniec dzieci zostają obdarowane ciasteczkami,ponieważ cukiernicy, którzy tworzą Krakuski mają serce nie tylko do pieczenia. Spot jest emitowany od dzisiaj m.in. w kanałach należących do TVN i Polsatu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Produkcję powierzono firmie Pro Production, a postprodukcję wziął na siebie Lunapark. Reżyserią zajął się Łukasz Zadrzyński.
Źródło: mat. pras.