w

Pierwsza kampania agencji Publicis dla marki Krakuski

Pierwsza kampania agencji publicis dla marki krakuski

Publi

Od dzisiaj rozpoczęły się zaprojektowane przez agencję Publicis działania komunikacyjne promujące portfolio produktów marki Krakuski (Bahlsen Polska). Kampania jest realizowana pod hasłem: „Krakuski – z pasją, od serca”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki i wzrost sprzedaży sygnowanych nią produktów. Przekaz skupia się także na prezentacji nowej serii ciastek o nazwie „Smaki dzieciństwa”. Publicis zdobył budżet reklamowy Krakusków na początku grudnia 2012 r.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=o3f2hoRyw_o’]

„Zależało nam na stworzeniu bardzo jasnego, ale jednocześnie angażującego komunikatu. Dlatego kreacja podkreśla fakt, że Krakuski smakują tak dobrze, ponieważ ciastkarze wkładają w ich tworzenie nie tylko cały swój kunszt i umiejętności, ale także dużo serca.” – powiedział Adam Miecznikowski (Deputy Managing Director/Strategic Director) agencji Publicis.

Krakuski

Przygotowany spot telewizyjny opowiada historię urwisów-łakomczuchów, którzy zakradają się do piekarni w workach po mące, by poznać sekret wypiekania Krakusków. Na koniec dzieci zostają obdarowane ciasteczkami,ponieważ cukiernicy, którzy tworzą Krakuski mają serce nie tylko do pieczenia. Spot jest emitowany od dzisiaj m.in. w kanałach należących do TVN i Polsatu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Produkcję powierzono firmie Pro Production, a postprodukcję wziął na siebie Lunapark. Reżyserią zajął się Łukasz Zadrzyński.



Źródło: mat. pras.

Kreatywność na zakupach, czyli top 29 najciekawszych toreb reklamowych

Kreatywność na zakupach, czyli top 29 najciekawszych toreb reklamowych