w

Pierwsza kampania mBanku w nowym wydaniu

Najważniejsze od trzynastu lat zmiany w mBanku będą komunikowane w kampanii reklamowej rozpoczynającej się 10 czerwca. Działania promocyjne są zgodne z nową identyfikacją wizualną banku, prezentują też najnowocześniejszy serwis bankowości internetowej oraz specjalną ofertę mBanku „na start”.

Mbank-billboard-mokazje admonkey

Rozpoczynająca się kampania jest największą tegoroczną odsłoną reklamową mBanku. Komunikacja skupia się na promocji nowego logotypu oraz wprowadzonego równolegle z nim odmienionego serwisu transakcyjnego banku, który ułatwia korzystanie z bankowości w internecie, dając jednocześnie dostęp do zaawansowanych technologicznie narzędzi . Wśród nich są m.in. mNAWIGACJA FINANSOWA, która ułatwia zarządzanie domowym budżetem, oraz mOKAZJE – pierwszy w Europie program rabatowy umożliwiający klientom zarabianie na zakupach bez dodatkowych „gwiazdek” i warunków.

– W nowej kampanii po raz pierwszy pokazujemy nowe logo  na tak szeroką skalę, dlatego hasło wiodące brzmi: „Poznaj mBank na nowo”. Chcemy w ten sposób zachęcić zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów do zapoznania się z nowym serwisem  i jego funkcjami oraz ofertami promocyjnymi przygotowanymi specjalnie  na potrzeby  tej kampanii.  Dodatkowo, chcemy przekonać klientów MultiBanku oraz BRE Banku, że zmieniony mBank będzie najlepszym bankiem także i dla nich już po planowanym na listopad  zastąpieniem  obu marek nazwą mBanku  – tłumaczy Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za kampanię.

Ideą kampanii jest pokazanie mBanku jako marki, która celnie odczytuje i dostosowuje się do potrzeb  różnych grup klientów – poczynając od ludzi młodych, chętnie korzystających z programu rabatowego mOKAZJE, aż po osoby zamożne , oczekujące indywidualnego podejścia.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=LEvU62mwmXA’]

Spot otwierający kampanię zostanie wyemitowany pierwszego dnia kampanii, kolejne będą się sukcesywnie pojawiać w następnych tygodniach. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, według którego nowy spot posługuje się nieco odmiennymi środkami niż większość „rozkrzyczanych” reklam. – Dzięki kojącemu spokojowi i „płynącej”, jednoujęciowej narracji, ma szansę działać jako chwila wytchnienia od jazgotu bloku reklamowego, stając się tym samym czymś innym i przykuwającym uwagę – mówi reżyser.

Kampania będzie prowadzona do końca wakacji z wykorzystaniem telewizji (łącznie pięć różnych spotów), głównych portali internetowych, prasy (tygodniki opinii, pisma kobiece), kina (emisja spotów w sieci kin Cinema City) i wreszcie outdooru (prawie 900 citylightów i billboardów w ośmiu największych miastach), działań ambientowych oraz mediów społecznościowych.

W ramach kampanii bank skupia się na promowaniu następujących ofert:

  • konto z możliwością zarobienia nawet 500 zł rocznie w mOKAZJACH ,
  • konto z promocyjnym debetem 1500 zł na start, udzielanym bez prowizji oraz z  oprocentowaniem 9,9 proc.,
  • zwrot 1 proc. od kwoty inwestycji w wybrane fundusze inwestycyjne.

Działania zostały przygotowane wspólnie z agencją reklamową Grey i domem produkcyjnym Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

źródło: mat. pras.

Kampania wizerunkowa wprost - nie ma świętych krów

Kampania wizerunkowa Wprost – nie ma świętych krów

Jak przypisać udział w sprzedaży działaniom e-marketingowym - czyli raporty ścieżek wielokanałowych

Jak przypisać udział w sprzedaży działaniom e-marketingowym – czyli raporty ścieżek wielokanałowych