Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Pioneer rozpoczyna działania w social media

program afiliacyjny

Pioneer – producent profesjonalnego sprzętu muzycznego pojawił się w social media. Marka chce by jej produkty były utożsamiane z dobrym stylem i cechowały się indywidualnym podejściem do odbiorców. W tym celu w serwisie Facebook na funpage’u Pioneera została uruchomiona aplikacja konkursowa, pozwalająca na stworzenie własnych słuchawek o unikatowym designie. Aplikacja pozwala użytkownikowi dowolnie kolorować i ozdabiać tworzone słuchawki.

Źródło: www.facebook.com/Pioneer.Polska

Główną atrakcją zachęcającą do użycia opisanej aplikacji jest fakt, że trójka zwycięzców konkursu otrzyma unikatowe słuchawki, które sama stworzyła. Na projekty będą głosować fani Pioneera, a w finałowym etapie o tym kto wygra zadecyduje jury konkursowe. Aplikacja konkursowa jest jednym z elementów kampanii promocyjnych Pioneera w mediach społecznościowych, rozciągających się od Facebooka, przez Pinterest aż po Youtube.

Do „zalajkowania”: https://www.facebook.com/Pioneer.Polska