Do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami.
Piotr Ciechowicz, jako project manager w sieci LifeTube, jest odpowiedzialny m.in. za rozwój platformy raportowej dla klientów – funkcjonującego już narzędzia pozwalającego na bieżące śledzenie rezultatów kampanii z influencerami.
Ciechowicz zadba o rozbudowę zautomatyzowanych raportów z pełną analizą ilościową wyników, odpowiadając tym samym na potrzeby marek współpracujących z siecią. Do jego zadań należeć będzie również wprowadzenie na rynek nowego ekosystemu i aplikacji, które umożliwią mniejszym kanałom monetyzowanie treści. Technologia ta będzie służyła do zarządzania współpracą marek z youtuberami – zweryfikowanymi twórcami wideo. Projekt jest w fazie testów.
– LifeTube duży nacisk kładzie na wdrażanie profesjonalnych narzędzi analitycznych, które usprawnią m.in. dobór twórców do kampanii i przekazywanie klientom rzetelnych informacji dotyczących wyników działań z influencerami Uważam, że to ogromna wartość dla reklamodawców, dlatego rozwój rozwiązań poprawiających jakość współpracy z klientami jest moim nadrzędnym celem. Cieszę się, że w LifeTube będę miał okazję pracować nad usprawnianiem dotychczasowych procesów, ulepszaniem rozwiązań technologicznych, jakimi dysponujemy, a także wprowadzaniem nowych, o których więcej będziemy mogli powiedzieć już niedługo – KOMENTUJE PIOTR CIECHOWICZ, PROJECT MANAGER W LIFETUBE
Ciechowicz do tej pory związany był z mediami w obszarze budowania nowych biznesów i sprzedaży. Doświadczenie zdobywał w Ringier Axel Springer Polska, Hubert Burda Media, Blomedia oraz w Wirtualnej Polsce.