Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Podaruj Szczęście, czyli PLAY wraz z K2 na święta

W tym roku marka PLAY zdecydowała się przygotować najlepsze świąteczne życzenia na świecie, a cóż może być lepszego niż życzyć drugiej osobie Szczęścia? W tym słowie mieści się wszystko to, co najlepsze. Dlatego stworzono akcję: Podaruj Szczęście (www.podaruj-szczescie.pl).

Za strategię, koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja K2.
Poprzez stronę http://www.podaruj-szczescie.pl każdy może przygotować unikalne i wyjątkowe życzenia Szczęścia. Nie ograniczono wyobraźni nadawców. Podaruj Szczęście to idea, w którą można wkleić dowolną treść – filmy, zdjęcia, materiały znalezione w Internecie. Rzeczy, które kochają nasi bliscy, lub rzeczy, o których myślimy, że przyniosą szczęście odbiorcą naszych życzeń.

czytaj:   Zamień twarz i pomóż odnaleźć zaginionych (?)

Każde życzenie możemy opakować w ramkę, która najbardziej odpowiada tematowi wysyłanego szczęścia – miłość, rodzina, zabawa, sława, bogactwo, przyjaźń… Kolejne życzenia układają się w jeden długi „łańcuszek szczęścia”, który możemy przeglądać w poszukiwaniu świątecznych inspiracji. Oprócz nośnej idei, całość łączy strona wizualna projektu – inspirowana haftami, które znamy z zimowych sweterków i szaliczków.

Oprócz strony http://www.podaruj-szczescie.pl życzenia szczęścia można składać za pomocą aplikacji na smartfony i dzięki dedykowanym kioskom mobilnym. PLAY dla autorów najszczęśliwszych i najczęściej przesyłanych życzeń przygotował świąteczne upominki, m.in. tablet Samsung Galaxy Tab 10.1 oraz pięćdziesiąt starterów Pay Online na kartę.Współpraca K2 z Play trwa już ponad pięć lat.

czytaj:   Lubię to – linked by Isobar z nowym Account Managerem

Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play cztery odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy – Play dla Firm, miniserwisy promocyjne, akcje świąteczne, tutoriale do telefonów oraz graficzną oprawę platformy do sprzedaży kontentu. Ponadto K2 prowadzi stałą obsługę i optymalizację portalu marki Play i przygotowuje wszystkie kampanie operatora w sieci.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,