Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Polska Agencja Prasowa szkoli się z analityki internetowej pod okiem konsultantów firmy Conversion

Konsultanci Conversion przeprowadzili trzy całodniowe szkolenia dedykowane dla pracowników Polskiej Agencji Prasowej, w trakcie których szkolili ich z obsługi aplikacji Google Analytics oraz DoubleClick for Publishers, a także z najefektywniejszych narzędzi i technik marketingu w wyszukiwarkach.

Conversion logo admonkey

“To był strzał w dziesiątkę” – to słowa Krzysztofa Arkuszewskiego, który koordynował organizację szkoleń po stronie PAP. Firma Conversion jako jedyna złożyła ofertę na przeprowadzenie szkoleń w formie praktycznych warsztatów z zakresu Google Analytics, DFP oraz SEO/SEM, wykazując się przy tym najwyższą elastycznością w opracowaniu ich tematycznego zakresu. Warsztaty były dokładnie takie, jakich oczekiwaliśmy – profesjonalnie zorganizowane, świetnie przeprowadzone, naszpikowane praktycznymi ćwiczeniami i bardzo merytoryczne.

czytaj:   Smutne emotikonki potwierdzają zdradę?

Szkolenia przygotowane przez Conversion miały charakter warsztatowy, a ich zakres został opracowany w ścisłej współpracy z uczestnikami i stanowił odpowiedź na ich rzeczywiste potrzeby. Dodatkowo, po zakończeniu każdego szkolenia, uczestnicy objęci byli przez tydzień wsparciem poszkoleniowym ze strony prowadzącego.


Źródło: Conversion