Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

PR Talks Łódź: agencja Bluerank opowie o swoich działaniach employer brandingowych

employer branding

W ramach PR Talks Łódź, cyklicznych spotkań o public relations, marketingu i komunikacji, we wtorek 15. października br. odbędzie się spotkanie poświęcone  employer brandingowi. O dobrych praktykach w budowaniu wiarygodnej  marki pracodawcy opowiedzą eksperci firmy Bluerank. Pomysłodawczyniami wydarzeń PR Talks Łódź są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Patronem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Wstęp wolny.

Wprowadzenie w 2001 roku przez firmę McKinsey pojęcia employer branding wyznaczyło firmom nowe spojrzenie w tworzeniu strategii budowania wizerunku pracodawcy. Rynek pracy wciąż się zmienia, walka o nowych, świetnych pracowników i zatrzymanie już obecnych jest stałym wyzwaniem dla działów HR a teraz również dla PRowców. Jakie działania podejmować, aby na tak konkurencyjnym rynku przekonać pracowników, że warto w danej firmie pracować i tu się rozwijać?

O swoich doświadczeniach i dobrych praktykach w  employer brandingu  opowiedzą podczas PR Talks Łódź ekspertki z agencji Bluerank, która w środę otrzymała po raz trzeci tytuł TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Na scenie wystąpią:

Izabela Pawlak – HR Specialist w Bluerank, psycholog, trener, doradca HR. W zespole Bluerank pełni rolę HR Specialist wspierając pracowników w codziennych wyzwaniach, począwszy od rekrutacji, szkoleń, skończywszy na dedykowanych projektach rozwojowych. Certyfikowany Trener FRIS oraz Ostendi Management System.

Marta Markowska –  marketing manager w Bluerank. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations, social media i budowaniu wizerunku pracodawcy. Przed pracą w Bluerank była odpowiedzialna za marketing i PR Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pracowała też w mediach. Absolwentka socjologii UŁ, ukończyła również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Termin i miejsce: wtorek, 15. października 2019 r. godz. 16.00 – 18.00
Centrum Kreatywności Fabryka, ul. Tymienieckiego 22G, Łódź, aleja parkowa Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Szczegółowe informacje: https://www.facebook.com/events/2733904279955227/

PR Talks Łódź – współpraca środowiska PR i marketingu w Łódzkiem

PR Talks Łódź to inicjatywa dwóch właścicielek agencji PR: Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja i Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. PR Talks Łódź to cykl bezpłatnych spotkań o  public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny. https://www.facebook.com/PRTalksLodz/

 

Dodaj komentarz